news-background
news-background

اولین تریلر The Many Saints of Newark: رونمایی از «تونی سوپرانو» جوان در پیش‌درآمد Sopranos

 

«مایکل گاندلفینی» فرزند «جیمز گاندولفینی» فقید، نقش نسخه جوان‌تر شخصیت پدرش را در پیش‌درآمد «سوپرانوها» بازی کرده است.

 

استودیوی برادران وارنر از اولین تریلر فیلم «خیل قدیسان نیوآرک» (The Many Saints of Newark)، پیش‌درآمد سریال «سوپرانوها» (The Sopranos) شبکه اچ‌بی‌او رونمایی کرد. «قدیسان نیو‌آرک» داستانی در سال ۱۹۶۷ و در حین شورش‌های نژادی نیوآرک روی می‌دهد. این فیلم رابطه «تونی سوپرانو» جوان با بازی «مایکل گاندلفینی» فرزند «جیمز گاندلفینی» و عمویش «دیکی مالتیسانتی» با بازی «الساندرو نیوولا» را تشریح می‌کند. دیکی پدر «کریستفر مالتیسانتی» بود که در «سوپرانوها» نقش آن را «مایکل امپریولی» بازی کرد.

«مایکل گاندلفینی» سال گذشته در مصاحبه با مجله «ونتی فر» فیلم «قدیسان نیوآرک» را «داستان پیشینه [تونی سوپرانو] از نگاه «دیکی مالتیسانتی»، پدر کریستفر» توصیف و اضافه کرده بود: «تونی سوپرانویی که ما می‌شناسیم از درون دارای ضعفی زیبا و از بیرون خشن است، اما چه می‌شود اگر این خصوصیات را وارونه کنیم و نوجوانی خلاق، امیدوار، مهربان و کنجکاو را ببینیم که پوست می‌اندازد و به شکل آنچه که بوده درمی‌آید.»

گاندولفینی فاش کرده بود پیش از اینکه برای نقش پدرش تست بازیگری بدهد، هیچ‌یک از اپیزودهای سریال «سوپرانوها» شبکه‌ی HBO را ندیده، چرا که پدرش تمایل نداشته «تونی سوپرانو» تندخو، خشمگین و بدجنس را ببیند. او می‌گوید: «البته در محل فیلمبرداری و در تریلر او حاضر بودم، اما هیچ‌گاه سریال را ندیدم… هیچ‌گاه تونی سوپرانو را نشناختم. فقط پدرم را می‌شناختم.»

«جان برنتال»، «کوری استال»، «بیلی مگنوسن»، «ری لایوتا»، «لزلی اودوم جونیور»، «مایکل دروسی»، «ورا فارمیگا»، و «جان ماگارو» دیگر بازیگران این فیلم به نویسندگی «دیوید چیس» خالق سریال «سوپرانوها» خواهند بود. «آلن تیلور» که چندین اپیزود از «سوپرانوها» را ساخته کارگردان این فیلم بوده است.

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: «آنتونی سوپرانو جوان در یکی از پرآشوب‌ترین دوران تاریخ نیوآرک در حال رشد و مرد شدن است در حالی که گانگسترهای رقیب خانواده خلافکار و قدرتمند دی‌مئو را در شهری که درگیر شورش‌های نژادی است به چالش می‌کشند. «دیکی مالتیسانتی» که در این دوران سخت گرفتار شده، می‌کوشد وظایف شخصی و حرفه‌ای‌اش را انجام دهد – مردی که آنتونی نوجوان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و او را به یکی از قدرتمندترین خلافکارانی که می‌شناسیم تبدیل می‌کند.»

«خیل قدیسان نیوآرک» ۱ اکتبر ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۴۱

به به، بی‌صبرانه منتظریم

نمایش اسپویل