news-background
news-background

اولین تریلر The Little Things: «دنزل واشینگتن»، «رامی مالک»‌ و «جرد لتو» در یک فیلم جنایی

در تازه‌ترین فیلم «جان لی هنکاک» سه بازیگر برنده‌ی اسکار با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

 

برادران وارنر اوایل دسامبر با اعلام اینکه تمام فیلم‌هایش برای سال ۲۰۲۱ را همزمان با اکران در سالن‌های سینما به شبکه‌ی HBO Max می‌آورد، صنعت فیلمسازی را شگفت‌زده کرد. آن‌ها این استراتژی را بر روی «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) می‌آزمایند، اما «چیزهای کوچک» (The Little Things) که یک تریلر جنایی و روانشناسانه به کارگردانی «جان لی هنکاک» است، اولین فیلمی خواهد بود که به چنین سرنوشتی دچار می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در «چیزهای کوچک» برادران وارنر، «دنزل واشینگتن»، «رامی مالک» و «جرد لتو»، سه بازیگر برنده‌ی اسکار نقش‌آفرینی کرده‌اند و این ویژگی می‌تواند برای جذب مشترک به HBO Max مؤثر باشد. در این فیلم به نویسندگی هنکاک، واشینگتن و مالک نقش دو پلیس اهل لس‌آنجلس را بازی می‌کنند که در حین تحقیق بر روی یک پرونده‌ی قتل به یکدیگر برمی‌خورند. شخصیت لتو مظنون اصلی قتل است. دیگر بازیگران فیلم «ناتالی مورالس»، «تری کینی»، «کریس باور»، «جوریس جارسکی»، «ایزابل آرایزا» و «مایکل هایت» خواهند بود.

واشینگتن نقش پلیسی به نام «جو دیکن» ملقب به «دیک» را بازی می‌کند که برای آنچه که انتظار می‌رود جمع‌آوری فوری مدرک باشد به لس‌آنجلس فرستاده شده. اما در عوض، خود را درگیر جستجو برای یافتن قاتلی می‌بیند که شهر را وحشت‌زده کرده. گروهبان «جیم بکستر» تحت تأثیر مهارت‌های پلیسی دیک قرار می‌گیرد و به صورت غیررسمی به او کمک می‌کند. با این حال، وقتی آن‌ها تحقیقات را آغاز می‌کنند، بکستر نمی‌داند که این پرونده برای دیک یادآور گذشته است و اسرار ناخوشایندی برملا خواهد شد.

لتو به «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: ««دنزل واشینگتن» برای ترکیبی از براندو، پاچینو، و دنیرو است. از دست دادن فرصت همکاری با او ممکن نبود. از این گذشته، رامی، به جذابیت آن می‌افزاید، نیرویی است که نباید از او غافل شد، و کسی است که من واقعاً برای وقت گذراندن با او هیجان‌زده‌ام.»

لتو در مورد شخصیت متهم به قتل خود می‌گوید: «او فردی غیرعادی است. یک بیگانه است، [به اصطلاح] یک گوسفند سیاه، کسی که در برهه‌ای از زندگی گرفتار شده که شاید استحقاقش را نداشته باشد. هوش و ذکاوت قابل‌توجه برای او هم نعمت است و هم بلا، اما نمی‌تواند با جامعه به خوبی سازگار شود. به نظر من، این نقش فرصتی بود برای یک دگرگونی کامل که از آن استفاده کردم و با آماده‌سازی، تحقیق، و بنا کردن شخصیت، لذت هم بردم.»

«چیزهای کوچک» ۲۹ ژانویه (۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما و HBO Max پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید