news-background
news-background

تریلر The Laundromat سودربرگ با بازی «مریل استریپ»، «گری اولدمن» و «آنتونیو باندراس» منتشر شد

   

«آنتونیو باندراس» و «گری اولدمن» در فیلم جدید «استیون سودربرگ» که در ونیز اکران می‌شود در کنار «مریل استریپ» به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

نت‌فلیکس دقایقی پیش از اولین تریلر فیلم «لاندرومات» (The Laundromat) به کارگردانی «استیون سودربرگ» و بازی «مریل استریپ» رونمایی کرد. با توجه به اینکه پیش‌تر گزارش شده بود فیلم داستانی در رابطه با رسوایی «اسناد پاناما» روایت می‌کند، بسیاری تصور می‌کردند که با فیلمی درام روبرو خواهیم بود، اما تازه‌ترین اثر سودربرگ نه تنها دیوار چهارم را می‌شکند بلکه مانند «لوگان خوش‌شانس» دیگر فیلم کارگردان، مملو از لحظات کمدی است.

در «لاندرومات» استریپ در نقش بیوه‌ای بازی می‌کند که تصمیم می‌گیرد در مورد فساد مالی تحقیق کند. او سرنخ‌ها را تا رسوایی «اسناد پاناما» دنبال می‌کند و به دو وکیل برمی‌خورد که از نظام اقتصادی دنیا سوءاستفاده می‌کنند. نقش این دو وکیل را «گری اولدمن» برنده‌ی اسکار و «آنتونیو باندراس» ایفا می‌کنند. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل شامل «دیوید شویمر» ستاره‌ی سریال «دوستان»، «شارون استون»، «جفری رایت»، و «ملیسا روچ» می‌شوند.

فیلمنامه‌ی «لاندرومات» که لحنی شبیه به «خبرچین!» (The Informant!) سودربرگ دارد توسط «اسکات زد. برنز» به نگارش درآمده که در فیلم یاد شده هم به عنوان فیلمنامه‌نویس فعالیت کرده است. این نویسنده پاییز امسال «گزارش» (The Report) با بازی «آدام درایور» را به عنوان اولین فیلم بلند خود در مقام کارگردان اکران می‌کند. برنز نگارش فیلمنامه‌های «عوارض جانبی» و «سرایت» را هم برعهده داشته است.

فیلم «لاندرومات» در بخش مسابقه‌ی فستیوال ونیز اکران خواهد شد. نت‌فلیکس امسال علاوه بر این فیلم، «داستان ازدواج» ساخته‌ی «نوآح بامبک» و درام «پادشاه» را هم به ونیز برده است.

استریپ اخیراً‌در فصل دوم سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» شبکه‌ی HBO ظاهر شده است. به نظر می‌رسد که از همکاری با سودربرگ لذت برده باشد چرا که دو هفته‌ی گذشته اعلام شد که این دو پروژه‌ی دیگری برای شبکه‌ی HBO Max به نام «بگذار همگی حرف بزنند» (Let Them All Talk) به تولید می‌رسانند.

«لاندرومات» که دومین فیلم اریجینال سودربرگ برای نت‌فلیکس به شمار می‌آید ۲۷ سپتامبر به صورت محدود در سالن‌های سینما اکران می‌شود و سپس در ۱۸ اکتبر در دسترس مشترکین شبکه قرار می‌گیرد. اولین تریلر فیلم را از این صفحه مشاهده کنید.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید