news-background
news-background

تریلر The Last Letter From Your Lover: عشق ممنوعه «شیلین وودلی»

 

نت‌فلیکس از اولین تریلر فیلم «آخرین نامه دوست‌دار تو» (The Last Letter From Your Lover) با بازی «شیلین وودلی»، «فلیسیتی جونز» و «کالوم ترنر» را منتشر کرد. این فیلم بر اساس رمانی نوشته «جوجو مویس» اقتباس شده و «آگوستین فریتزل» کارگردانش است.

داستان فیلم در مورد زنی به نام «الی هاوورث» با بازی جونز است، یک ژورنالیست جاه‌طلب که نامه عاشقانه‌ای از سال ۱۹۶۵ را کشف می‌کند و مصمم شده تا معمای یک عشق ممنوعه را حل کند. وقتی که الی جزئیات ماجرای «جنیفر استرلینگ» با بازی وودلی، همسر یک کارخانه‌دار ثروتمند و «آنتونی اوهر» با بازی ترنر ژورنالیست اقتصادی را ردیابی می‌کند، داستان عشق خود الی رو به آغاز شدن می‌گذارد.

وودلی در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» در مورد این پروژه می‌گوید:‌ «حتی پیش از آنکه فیلمنامه را بخوانم مشتاق بودم که پاسخ مثبت بدهم. واقعاً تمایل داشتم که با آگوستین همکاری کنم و او را به عنوان یک انسان دوست داشتم... سپس فیلمنامه را خواندم و دیدم که به زیبایی اجرا شده – فکر نمی‌کنم فیلم‌های زیادی وجود داشته باشند که به این شکل بازگو شده باشند و به نحوی اجرا شده باشند که از اول تا آخر سرگرم‌کننده و هوشمندانه باشد.»

وودلی اضافه می‌کند: «مشکلات زن بودن را می‌توان درک کرد، مشخصاً در آن دوران، و گرفتن تصمیماتی برای خود و انتخاب مسیری که شاید چندان مرسوم و در عین حال رضایت‌‌بخش نباشد.»

فیلم «آخرین نامه دوست‌دار تو» در ماه ژوئیه از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید