news-background
news-background

تریلر The Human Voice: همکاری «پدرو آلمودوار» و «تیلدا سویینتن» در یک فیلم کوتاه

اولین تریلر فیلم کوتاه «صدای انسانی» (دانلود فیلم The Human Voice با لینک مستقیم) به کارگردانی «پدرو آلمودوار» و بازی «تیلدا سویینتن» منتشر شد. آلمودوار اولین فیلم انگلیسی زبان خودش را ساخته و سویینتن بازیگری است که همواره نقش‌هایی جالب توجه برمی‌گزیند. حاصل همکاری این دو فیلم کوتاهی به نام «صدای انسانی» است که اولین تریلر آن به تازگی منتشر شده است. فیلمبرداری این پروژه در حین پاندمی صورت گرفت و سپس در جشنواره‌ی فیلم ونیز به اکران درآمد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

سویینتن در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که تنها به همراه سگ همسر سابق در یک آپارتمان به سر می‌برد و در مدتی کوتاه سیل عظیمی از احساسات را تجربه می‌کند، از ناامیدی گرفته تا خشم و شادی. آلمودوار در این پروژه با بعضی از همکاران سابقش از جمله «خوزه لوییز آلکین» فیلمبردار و «آلبرتو ایگلسیاس» آهنگساز همکاری کرده است.

داستان «صدای انسانی» اقتباسی است از نمایش‌نامه‌ای به همین نام نوشته‌ی «ژان کوکتو» فرانسوی. داستان نمایش‌نامه در مورد زن جوانی است که با معشوق پنج سال گذشته‌اش که قرار است یک روز بعد با زنی دیگر ازدواج کند از طریق تلفن گفتگو می‌کند. «روبرتو روسلینی» در سال ۱۹۴۸ از این نمایشنامه‌ی کوکتو فیلمی دو اپیزودی به نام «عشق» (L'Amore) ساخت.

«صدای انسانی» پس از ونیز در جشنواره‌ی فیلم نیویورک نیز اکران شد و به زودی در جشنواره‌ی فیلم لندن روی پرده می‌رود. سونی پیکچرز کلاسیکس تاریخ عرضه‌ی این فیلم سی دقیقه‌ای را هنوز اعلام نکرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید