news-background
news-background

تریلر Synchronic: زمان یک فریب است

«آرون مورهد» و «جاستین بنسون» اخیراً از هواداران درخواست کرده بودند که فیلم جدیدشان را در سینما نبینند.

 

«آرون مورهد و «جاستین بنسون» فیلمسازان مستقلی که در سال ۲۰۱۷ فیلم علمی-تخیلی و تحسین‌شده‌ی «بی‌پایان» (دانلود فیلم The Endless با لینک مستقیم) را ساختند، حالا با «سینکرونیک» (دانلود فیلم Synchronic با لینک مستقیم) و ستارگانی بزرگ‌تر بازگشته‌اند. مورهد و بنسون در این پروژه «آنتونی مکی» و «جیمی دورنان» را انتخاب کردند تا ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم معمایی باشند که در جشنواره‌ی فیلم ترایبکا اکران شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در «سینکرونیک» وقتی استیو (مکی) و دنیس (دورنان) دوستان صمیمی و بهیاران اهل نیو اورلئان به خاطر چند رویداد عجیب و ترسناک فراخوانده می‌شوند، آن‌ها را به موادی مرتبط می‌دانند که در صحنه پیدا می‌کنند. اما پس از ناپدید شدن ناگهانی دختر دنیس، استیو با حقیقت وحشتناکی در مورد این مواد روان‌گردان مواجه می‌شود – اینکه زمان برای مصرف‌کننده بی‌معنا خواهد شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«ول گو یو‌اس‌ای» اخیراً اعلام کرد که «سینکرونیک» را از ماه اکتبر در سالن‌های سینما اکران می‌کند، اما مورهد و بنسون این هفته با انتشار بیانیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی تأکید کردند که فیلم‌شان در حین پاندمی نباید عرضه می‌شد.

در بخشی از بیانیه‌ی کارگردانان آمده بود: «می‌خواهیم پیامی روشن صادر کنیم: به وقت نگارش این بیانیه، ما شخصاً حاضر نیستیم به یک سینمای سرپوشیده برویم، بنابراین نمی‌توانیم شما را به رفتن تشویق کنیم.» کارگردانان فیلم ترجیح می‌دهند که سینماروها به جای سینماهای سرپوشیده به درایو-این‌ها مراجعه کنند تا در این دوران بی‌سابقه ویروس کرونا به کمک همه ریشه‌کن شود.

«سینکرونیک» از ۲۳ اکتبر (۲ مهر ماه ۱۳۹۹) در سینماها و درایو-این‌های آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید