news-background
news-background

تریلر Stowaway: «آنا کندریک» و «تونی کولت» در درام فضایی نت‌فلیکس

سیاحت نت‌فلیکس در فضا پس از فیلم‌های دور» (Away) و «آسمان نیمه‌شب» (The Midnight Sky) با فیلم «مسافر قاچاق» (Stowaway) با بازی «تونی کولت»، «آنا کندریک»، «دنیل دای کیم» و «شامیر اندرسون» ادامه پیدا می‌کند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی «جو پنا» ساخته شده که سابقه‌ی کارگردانی «مدس میکلسن» در «قطبی» (Arctic) را دارد. در فیلم «مسافر قاچاق» شخصیت‌های فضانورد عازم مریخ شده‌اند اما مشکل آن‌ها این است که به اندازه‌ی کافی اکسیژن ندارند.

در خلاصه‌ی داستان رسمی فیلم آمده است: «یک مسافر قاچاق در مأموریتی به مریخ تصادفاً آسیبی جدید به سفینه وارد می‌کند. اعضای سفینه که با بحران منابع رو به کاهش مواجه شده‌اند و زندگی خود را در معرض خطر می‌بینند باید تصمیمی ناممکن بگیرند.»

کولت که در «غیرقابل‌باور» (Unbelievable) و «به پایان رابطه فکر می‌کنم» (I’m Thinking of Ending Things) با نت‌فلیکس همکاری داشته، این هفته به «اینترتینمنت ویکلی» در مورد این پروژه گفت: «هیچ‌وقت متنی مثل این فیلم نخوانده بودم. فیلمی محدود با شخصیت‌های محدود است اما پرسش‌هایی که مطرح می‌شود، پرسش‌های اخلاقی و دیگر مسائل، گسترده و بی‌حد و مرز است... فیلم در نهایت در مورد جامعه، بقا، و ایثار است. چه کسی است که نتواند این روزها با این مضامین ارتباط برقرار کند؟»

کندریک در مورد فیلمنامه‌ای که پنا با همکاری «رایان موریسون» به نگارش درآورده می‌گوید: «بسیار ساده و بسیار شفاف بود، اما کاملاً درگیرکننده. مسئله‌ای که واقعاً قابل درک به نظر می‌رسید کمتر انزوای موجود در آن و بیشتر آن بخش از مغز بود که به دنبال حل مشکل است و همه‌ی ما در چند ماه اول پاندمی تجربه‌اش کرده‌ایم. این حس دائمی که می‌گوید: «بسیار خوب، چگونه باید این مشکل را حل کرد؟»»

کندریک نقش یک محقق را بازی می‌کند در حالی که کولت فرمانده‌ی سفینه است و کیم در نقش یک زیست‌شناس ظاهر شده. اندرسون که در سریال «واینونا درپ» (Wynonna Earp) بازی کرده نقش مسافر غیرمجاز را بازی می‌کند.

فیلم «مسافر قاچاق» ۲۲ آوریل از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید