news-background
news-background

تریلر Sputnik: «بیگانه‌» روسی-شده

استودیوی آی‌اف‌سی این تریلر علمی-تخیلی را اواسط ماه آگست عرضه می‌کند.

عنوان علمی-تخیلی «اسپوتنیک» (دانلود فیلم Sputnik با لینک مستقیم) که اولین فیلم بلند «ایگور آبرامنکو» روس در مقام کارگردان است، در اولین نگاه یادآور فیلم «بیگانه» (دانلود فیلم Alien 1979 با لینک مستقیم) به کارگردانی «ریدلی اسکات» است. فیلم ماجرای دکتر جوانی به نام «تاتیانا یوری‌یونا» با بازی «اکسانا اکینشینا» را دنبال می‌کند که مجوز طبابت خود را به علت به کار گیری روش‌های بحث‌برانگیز از دست می‌دهد. اما ارتش او را استخدام می‌کند تا بر روی پرونده‌ی بسیار ویژه‌ای کار کند. این پرونده در مورد «کنستانتین سرگی‌یویچ» با بازی «پیوتر فیودوروف» است، فضانوردی که از یک حادثه‌ی فضایی نجات یافته و با شرایط منحصر به فردی به زمین بازگشته است. درون او موجودی ساکن شده که تنها شب هنگام خودش را نشان می‌دهد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«اسپوتنیک» به جای اینکه از «بیگانه» و دیگر فیلم‌های علمی-تخیلی تقلید کند، سعی در ارائه‌ی داستانی تازه با کارگردان برنده‌ی جایزه‌ی روس دارد. داستان «اسپوتنیک» از فیلم کوتاهی به نام «مسافر» (The Passenger) که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد الهام گرفته شده است.

«فدور بوندارچوک» و «آنتون واسیلف» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. «آی‌اف‌سی میدنایت» قرار است «اسپوتنیک» را ۱۴ آگست (۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال و همزمان در چند سالن به صورت محدود اکران کند.

نسخه‌ی غیررسمی این فیلم اردیبهشت ماه گذشته منتشر شده است.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید