news-background
news-background

تریلر Spiral: «کریس راک» و «ساموئل ال. جکسون» در ریبوت چندگانه Saw

استودیوی لاینزگیت چندگانه‌ی ترسناک «اره» (دانلود فیلم Saw با لینک مستقیم) را امسال با فیلم «چرخنده» (دانلود فیلم Spiral با لینک مستقیم) ریبوت می‌کند. این فیلم جدید به تهیه‌کنندگی «کریس راک» ساخته می‌شود که ایده‌ی ریبوت را به استودیو پیشنهاد کرده است. راک در فیلم نقش کارآگاه پلیسی را ایفا می‌کند که بر روی پرونده‌ی قتل‌های سایدیستی تحقیق می‌کند. بازیگران نقش‌های مکمل فیلم شامل «ساموئل ال. جکسون» و «مکس مینگلا» می‌شوند.

لاینزگیت فیلم «چرخنده» را فصل تازه‌ای از کتاب «اره» توصیف کرده است. یک مأمور پلیس کهنه‌کار با بازی جکسون، «ایزیکیل بنکس» ملق به «زیک» با بازی راک و یک پلیس تازه‌کار با بازی مینگلا مأمور تحقیق بر روی پرونده‌ی قتل‌هایی می‌شوند که در تاریخ شهر بی‌سابقه است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هنوز مشخص نیست که آیا قاتل زنجیره‌ای چندگانه‌ی «اره» با بازی «توبین بل» در فیلم ظاهر می‌شود یا نه. اما اولین تریلر فیلم وعده‌ی قتل با انواع ابزار آلات تیز را می‌دهد تا هواداران چندگانه را راضی کند. «چرخنده» توسط «دارن لین بوسمن» کارگردانی می‌شود که در سال ۲۰۰۵ قسمت دوم «اره» و دو دنباله‌ی بعدی آن را کارگردانی کرد. نویسندگی فیلم هم به «جاش استالبرگ» و «پیتر گلدفینگر» سپرده شده که فیلمنامه‌ی «جیگسا» (Jigsaw) را به نگارش درآوردند.

«چرخنده» نهمین قسمت چندگانه‌ی «اره» به شمار می‌آید که از سال ۲۰۰۴ با فیلمی به کارگردانی «جیمز وان» آغاز شد. از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۰ هر سال یک قسمت از فیلم روی پرده رفت و سپس وقفه‌ای هفت ساله بین قسمت‌ها ایجاد شد. هفت فیلم از هشت قسمت چندگانه‌ی «اره» بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. «اره ۲» با ۸۷ میلیون دلار پرفروش‌ترین قسمت چندگانه در بازار آمریکا است.

لاینزگیت «چرخنده» را ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۵۰

بابا بخدا ا...ش دراومده دیگه. چرا اینجوریه هالیوود؟ به ضرب ساموئل جکسون میخواین به خورد ملت بدین؟

نمایش اسپویل
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۵۲

Oh yeh

نمایش اسپویل