news-background
news-background

تریلر Siberia: نبرد «ویلم دافو» با خاطرات

اولین تریلر تازه‌ترین اثر «ابل فرارا» که در جشنواره‌ی فیلم برلین اکران می‌شود منتشر شد.

«ابل فرارا» و «ویلم دافو» که اخیراً در فیلم «تومازو» (Tommaso) و «پازولینی» (Pasolini) همکاری کرده بودند، بار دیگر فیلم «سایبریا» (Siberia) که در جشنواره‌ی فیلم برلین اکران می‌شود را در کنار هم خلق کردند. این فیلم ۲۴ فوریه در برلیناله اکران می‌شود و در حال حاضر به دنبال پخش‌کننده‌ی آمریکایی است.

دافو که اخیراً برای بازی در «فانوس دریایی» (دانلود فیلم The Lighthouse با لینک مستقیم) برنده‌ی جایزه‌ی «ایندی اسپریت» شد، در این فیلم در سرزمین کابوس‌ها پرسه می‌زند. زنی خنده‌کنان به شخصیت دافو که «کلینت» نام دارد می‌گوید: «تو زندگی مرا تباه کردی.» و او را در شبی تاریک روانه‌ی مکان‌های رعب‌آور می‌کند. «استفانو فالیونه» فیلمبردار این پروژه است که در «زندگی در آب» (The Life Aquatic) به کارگردانی «وس اندرسون» و «پازولینی» فرارا سابقه‌ی همکاری دارد.

جشنواره‌ی برلین در توضیح داستان فیلم آورده است: «مردی از یک دنیا به دنیای سرد و غریب دیگری می‌رود. با آتش و پشم خودش را گرم نگه‌ می‌دارد: یک غار سرپناه اوست. او مردی محزون است که می‌خواهد تنها باشد. اما انزوا هم او را به آرامش نمی‌رساند. یک بار دیگر، سفری در پیش می‌گیرد، این بار به سوی خود. رؤیاهایش را می‌کاود، با خاطراتش مواجه می‌شود و در پی بصیرت است. معدود برخوردهایش با دیگران به زبانی است که او صحبت نمی‌کند. سفر او به رقص با شیاطین تبدیل می‌شود، اما ناگهان مشتعل می‌شود: نور. در تاریخ سینما تلاش‌های بسیاری برای تجسم کشمکش‌های درونی صورت گرفته اما تنها یک هنرمند وجود دارد که رویکردی آنارشیستی، اسرارآمیز و در عین حال متعصبانه در مورد حقیقت دارد: ابل فرارا که بار دیگر با ایگوی بازیگر ویلم دافو همکاری می‌کند.»

فرارا فیلمنامه‌ی این فیلم را به همراه «کرایست زایوس» به نگارش درآورده که اخیراً فیلمنامه‌ی «به نیویورک خوش‌آمدید» (Welcome to New York) را برای فرارا نوشته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید