news-background
news-background

تریلر Run: سریال جدید «فیبی والر-بریج» برای HBO

سریال کمدی-تریلر «سفر» (دانلود سریال Run با لینک مستقیم) داستان دیگری روایت می‌کند در مورد زنی که در تلاش است از یک زندگی وحشتناک رهایی پیدا کند. در این مورد، زن داستان

«سفر» توسط «فیبی والر-بریج» بریتانیایی که به دنبال موفقیت‌ سریال‌های «فلیبگ» (دانلود سریال Fleabag با لینک مستقیم) و «کشتن ایو» (دانلود سریال Killing Eve با لینک مستقیم)، این روزها در هر پروژه‌ای ردی از خود به جا گذاشته، و همکار قدیمی او «ویکی جونز» به نگارش درآمده است. والر-بریج در این سریال‌ هم ساختارشکنی کرده و محتوایی خلق می‌کند که ممکن است با استانداردهای منتقدین مطابقت نکند. او به عنوان بازیگر مهمان هم در سریال نقش‌آفرینی می‌کند. کارگردانی اپیزودها هم به «کیت دنیس» سپرده شد هکه سابقه‌ی کارگردانی «سرگذشت ندیمه» (The Handmaid’s Tale) و «گلو» (GLOW) را دارد.

جذاب‌ترین جنبه‌ی این پروژه همکاری «مریت ویور» و «دامنال گلیسون» است. ویور با سریال «پرستار جکی» (Nurse Jackie) شناخته می‌شود اما در آثار سینمایی ستایش‌برانگیزی هم ظاهر شده است. او بازیگری است که می‌تواند کلیشه‌ را به داستانی قابل‌باور تبدیل کند. هم‌بازی او گلیسون نیز اخیراً در «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: Rise of Skywalker) بازی کرده و می‌تواند زوج مناسبی برای ویور در این سریال باشد.

برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار سینمای جهان ۳۰نما را دنبال کنید.

داستان سریال در مورد زنی به نام «روبی ریچاردسون» است که زندگی ملالت‌آوری دارد و باید به عهدی وفا کند که ۱۷ سال قبل با همکلاسی‌اش «بیلی جانسون» گذاشته است: اگر یکی از آن‌ها واژه‌ی «سفر» (RUN) را به دیگری ارسال کند، آن‌ها باید در ایستگاه «گرند سنترال» با هم دیدار کنند و سراسر آمریکا را بپیمایند.

دیگر بازیگران سریال شامل «ریچ سامر» (Mad Men) در نقش همسر روبی، «تامارا پودمسکی» در نقش یک کارآگاه پلیس، و «آرچی پنجابی» در نقش همکار سابق بیلی می‌شوند.

«سفر» ۱۲ آوریل ۲۰۲۰ (۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۹) از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید