news-background
news-background

تریلر جدید Red Notice: همدستی دووین جانسون و رایان رینولدز برای شکار گل گدوت

«دووین جانسون»، «گل گدوت» و «رایان رینولدز» که از پردرآمدترین بازیگران حال حاضر هالیوود به شمار می‌آیند تا پیش از «وضعیت قرمز» (Red Notice) فرصت همکاری با یکدیگر را پیدا نکرده بودند. این اکشن جدید و پرخرج به همراه عناوینی چون «بالا را نگاه نکن» (Don’t Look Up) «لئوناردو دی‌کاپریو» و «جنیفر لارنس» و «دختر گمشده» (The Lost Daughter) از جمله هیجان‌انگیزترین فیلم‌های نت‌فلیکس تا پایان سال ۲۰۲۱ خواهند بود.

داستان فیلم در مورد یک مأمور اف‌بی‌آی عالی رتبه به نام «جان هارتلی» با بازی جانسون است که مأموریت دارد تحت‌تعقیب‌ترین افراد را دستگیر کند. این تعقب و گریزهای بین‌المللی او را مقابل عملیات سرقت «نولان بوث» با بازی رینولدز و زنی موسوم به «اسقف» با بازی گدوت قرار می‌دهد که توانمندترین سارقان آثار هنری‌اند. «ریتو آریا» و «کریس دیانانتوپولوس» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«وضعیت قرمز» با بودجه ۱۳۰ میلیون دلاری یکی از پرخرج‌ترین عناوین سینمایی تاریخ نت‌فلیکس است. این پروژه قرار بود توسط یونیورسال و لجندری پخش شود و جانسون برای بازی در آن ۲۰ میلیون دلار دریافت کند. اما استودیو در نهایت تولید این پروژه را بیش از حد گرانقیمت یافت و امتیاز تولید و پخش آن را به نت‌فلیکس سپرد.

«راسون مارشال توربر» علاوه بر کارگردانی پروژه، فیلمنامه آن را هم به نگارش درآورده است. او در «اطلاعات مرکزی» (Central Intelligence) و «آسمان‌خراش» (Skyscraper) با جانسون همکاری کرده است. جانسون اخیراً در «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) و رینولدز در «گای آزاد» (Free Guy) دیده شده‌اند. گدوت نیز بهار امسال در «لیگ عدالت زک اسنایدر» (Zack Snyder's Justice League) دیده شد و به زودی در «زن شگفت‌انگیز ۳» (Wonder Woman 3) با «پتی جنکینز» برای سومین بار همکاری می‌کند.

«وضعیت قرمز» ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۰) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید