news-background
news-background

تریلر Pixar Popcorn: پخش انیمیشن‌های کوتاه برای شخصیت‌های محبوب پیکسار از دیزنی+

 

شخصیت‌های محبوب «داستان اسباب بازی»، «روح»، «شگفت‌انگیزان» و دیگر فیلم‌های پیکسار در قالب انیمیشن‌های کوتاه به دیزنی‌+ می‌آیند.

 

چندین انیمیشن کوتاه برای شخصیت‌های محبوب استودیوی پیکسار ۲۲ ژانویه از دیزنی+ پخش خواهد شد. دیزنی سه‌شنبه این هفته اعلام کرد که این انیمیشن‌های کوتاه تحت عنوان «پیکسار پاپ‌کورن» (Pixar Popcorn) شخصیت‌هایی از فیلم‌های «روح» (Soul)، «داستان اسباب بازی» (Toy Story) و «شگفت‌انگیزان» (The Incredibles) و «ماشین‌ها» (Cars) را به این شبکه‌ی استریمینگ می‌آورد.

«پیکسار پاپ‌کورن» اولین عنوان انیمیشن اریجینال دیزنی+ در سال جدید است. بخش انیمیشن یکی از اجزای اصلی این شبکه را تشکیل می‌دهد که نوامبر سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد. دیزنی+ پس از «فورکی یک سؤال می‌پرسد» (Forky Asks a Question)، عناوین انیمیشن دیگری از جمله فصل هفتم و پایانی «جنگ ستارگان: جنگ کلون‌ها» (Star Wars: The Clone Wars) را پخش کرده است.

دیزنی+ در بخش عناوین سینمایی نیز «ویژه‌برنامه‌ی تعطیلات جنگ ستارگان لگو» (The LEGO Star Wars Holiday Special) را روی ایر برده است و تمامی آثار پیشین استودیوی پیکسار را در دسترس مشترکینش قرار داده است.

«پیکسار پاپ‌کورن» نزدیک به یک سال پس از انتشار انیمیشن تحسین‌شده‌ی «روح» به کارگردانی «پیتر داکتر» پخش خواهد شد. این سریال کوتاه در «روز سرمایه‌گذاران دیزنی» معرفی شده بود.

دیزنی+ علاوه بر این در ماه‌های آینده سریال انیمیشن «هیولاها سر کار» (Monsters at Work) بر اساس «شرکت هیولاها» (Monsters, Inc) را اوایل سال ۲۰۲۱، «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) را در ماه مارس همزمان با سالن‌های سینما، و «چه می‌شود اگر...» (What If…?) را اواسط سال ۲۰۲۱ پخش می‌کند. «جنگ ستارگان: گروه شرور» (Star Wars: The Bad Batch) نیز اسپین‌آفی انیمیشن است که تاریخ پخش آن از دیزنی+ نامشخص است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید