news-background
news-background

تریلر Petrov's Flu: کمدی «کیریل سربرنیکوف» آماده نمایش در کن

هفته گذشته اعلام شد که فیلم روسی «آنفلوانزای پتروف» (Petrov's Flu) به کارگردانی ‍«کیریل سربرنیکوف» در بخش مسابقه جشنواره کن ۲۰۲۱ برای نخل طلا رقابت می‌کند. تریلر این فیلم با زیرنویس انگلیسی به‌تازگی منتشر شده و هنر کارگردان در جلوه‌های بصری را ثابت می‌کند.

این فیلم از رمانی نوشته «الکسی سالنیکوف» اقتباس شده و داستانی در دوران روسیه پسا-شوروی روایت می‌کند. در حالی که بیماری آنفلوانزا به شهری در این کشور نفوذ کرده، خانواده پتروف در کشوری که در گذشته باقی مانده، به سختی روزگار می‌گذراند. کمدی تلخ «آنفلوانزای پتروف» محصول کمپانی «هایپ فیلم» مسکو است و ARTE و ZDF در تولیدش مشارکت کرده‌اند.

سربرنیکوف پیش‌تر با فیلم‌های «لتو» (Leto) در سال ۲۰۱۸ و «دانش‌آموز» (The Student) که سال ۲۰۱۶ در بخش «نوعی نگاه» اکران شد نیز به جشنواره کن رفته است.

«سمیون سرزین» که در فیلم «لتو» بازی کرده، «چولپن خاماتووا» که سابقه بازی در «خداحافظ لنین» (Good Bye, Lenin) را دارد و اخیراً در «کلاغ سفید» (The White Crow) ظاهر شده، و «یوری کلوکولنیکوف» که در «تنت» (Tenet) و «بازی تاج‌وتخت» (Game Of Thrones) نقش‌آفرینی کرده، از جمله بازیگران «آنفلوانزای پتروف» بوده‌اند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید