news-background
news-background

تریلر Outside the Wire: «آنتونی مکی» در نقش یک سایبورگ

«آنتونی مکی» در فیلم اکشن و علمی-تخیلی جدید نت‌فلیکس نقش یک سایبورگ را بازی می‌کند.

نت‌فلیکس از اولین تریلر فیلم «آنسوی حصار» (Outside the Wire) رونمایی کرد. در این عنوان اکشن و علمی-تخیلی «آنتونی مکی» بازیگر نقش «فالکن» در «دنیای سینمایی مارول» نقش یک موود نیمه انسان نیمه ربات یا سایبورگ را بازی کرده است. مکی در سال‌های اخیر سابقه‌ی بازی در عناوینی علمی-تخیلی چون فصل دوم سریال «کربن تغییریافته» (Altered Carbon) و «سینکرونیک» (Synchronic) را داشته است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان «آنسوی حصار» در آینده‌ای نه چندان دور روایت شده و مکی را در نقش «هارپ» دنبال می‌کند، یک مأمور نظامی ربات که در یک میدان نبرد فیوچریستی مبارزه می‌کند. او با یک خلبان پهباد به نام «لئو» برخورد می‌کند.

دیگر بازیگران فیلم «دمزن ادریس»، «««امیلی بیچام»، «مایکل کلی»، و «پیلو اسبک» بازیگر سابق سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) خواهند بود. «راب یسکامب» و «روان اتال» که سابقه‌ی کار بر روی بازی «دیویژن» (The Division) را دارد نویسندگان فیلمنامه و «میکل هوفسترم» کارگردان فیلم است.

هوفسترم به «پالیگان» می‌گوید: «از آن نوع فیلم‌هایی است که داستانش در آینده‌ای نزدیک و قابل رؤیت روی می‌دهد و من همیشه به آن‌ها علاقه داشته‌ام. بعضی از جنبه‌های داستان مسائلی بودند که ما هنوز ندیده‌ایم اما می‌توانیم تصورش کنیم اگر فناوری امروز را برداریم و ۲۰ یا ۳۰ سال پیش ببریم.»

«آنسوی حصار» ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۵ دی ماه ۱۳۹۹) از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید