news-background
news-background

اولین تریلر و پوستر One Night in Miami: «رجینا کینگ» کارگردان یک شب از زندگی چهار اسطوره

این فیلم جشنی با حضور «محمد علی»، «مالکم اکس»، «سم کوک» و «جیم براون» را پس از قهرمانی علی در مسابقات جهانی به تصویر می‌کشد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

آمازون اولین تریلر فیلم «یک شب در میامی» (دانلود فیلم One Night in Miami با لینک مستقیم) به کارگردانی «رجینا کینگ» را منتشر کرد. این فیلم از نمایشی به همین نام اثر «کمپ پاورز» اقتباس شده و روایت‌گر یک شب از زندگی چهار اسطوره است: «محمد علی»، «مالکم اکس»، «سم کوک»، و «جیم براون». آن‌ها به مناسبت پیروزی تاریخی علی در مسابقات جهانی بوکس در یکی از هتل‌های میامی گرد هم آمده‌اند. «یک شب در میامی» امسال در جشنواره‌ی فیلم ونیز روی پرده رفت و تحسین منتقدین را برانگیخت تا نمایش‌های قدرتمندانه‌ی بازیگران از مدعیان اسکار دانسته شوند.

در سال ۱۹۶۴، چهار اسطوره‌ی ورزش، موسیقی و جنبش حقوق بشری، یک شب تاریخی را در کنار هم می‌گذرانند. «الی گوری» در نقش علی، «کینگزلی بن-ادیر» در نقش مالکم اکس، «لزلی اودوم جونیور» در نقش «سم کوک»، و «آلدیس هاج» در نقش «جیم براون» بازی کرده‌اند. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «نیکولت رابینسون»، «بو بریجز»، «لنس ریدیک» و «یواکینا کالوکانگو» خواهند بود.

آمازون «یک شب در میامی» را ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینما به شکل محدود اکران می‌کند و سپس از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در اختیار مشترکین آمازون پرایم ویدیو قرار می‌دهد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید