news-background
news-background

اولین تریلر Marriage Story منتشر شد: درام جدید «نوآح بامبک» و «اسکارلت جوهانسون» برای نت‌فلیکس

در فیلم جدید بامبک «اسکارلت جوهانسون» و «آدام درایور» نقش زوج سابقاً خوشبختی بازی می‌کنند که تصمیم به جدایی گرفته‌اند.

اینکه هر داستانی دو جنبه دارد، ایده‌ای است که «نوآح بامبک» و نت‌فلیکس در درام جدید «داستان ازدواج» (Marriage Story) قصد کاویدنش را دارند و این شامل بازاریابی فیلم هم می‌شود چرا که شبکه‌ی نت‌فلیکس ساعاتی پیش از دو تریلر رونمایی کرده تا داستان فیلم را از دو زاویه‌ی دید نشان داده باشد.

در این فیلم که نت‌فلیکس «تصویری مهربانانه و دقیق از گسستن پیوند ازدواج و در کنار هم بودن اعضای یک خانواده» توصیفش می‌کند، «اسکارلت جوهانسون» و «آدام درایور» نقش یک زوج سابقاً خوشبخت روایت می‌شود که قصد جدایی دارند. دیگر بازیگران فیلم شامل «لورا درن»، «آلن آلدا»، «ری لیوتا»، «جولی هگرتی»، «مارتا کلی»، «مارک اوبراین» و «مریت ویور» می‌شوند.

در سراسر اولین تریلرهای فیلم «داستان ازدواج» طنز تلخ همیشگی بامبک و از طرفی لحظات غم‌انگیز موج می‎زند و به نظر می‌رسد که فیلمی در سطح آثار قبلی کارگردان باشد. علاوه بر این، شخصیت چارلی با بازی درایور یک کارگردان است و شخصیت نیکل با بازی جوهانسون یک بازیگر، بنابراین لایه‌ی دیگری به قصه اضافه می‌شود که احساسات شخصی فیلمساز را هم بیان می‌دارد.

بامبک ماه گذشته گفته بود فیلم جدیدش اگرچه المان‌های مشترکی با عنوان غم‌انگیز «کرامر علیه کرامر» دارد اما از آثار شادتر هم برای ساختن این فیلم الهام گرفته است. او می‌گوید: «عاشق «کرامر» و «به ماه تیراندازی کن» [با بازی «دایان کیتن» و «آلبرت فینی»] هستم.» اما معتقد است که فیلمش مسائل بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد. فیلم‌های کمدی نظیر «بودن یا نبودن» به کارگردانی «ارنست لوبیچ» و «قرن بیستم» ساخته‌ی «هاوارد هاکس» به او یاری رسانده‌اند تا پویایی لازم میان شخصیت‌های دور افتاده از هم را به تصویر بکشد.

«داستان ازدواج» پاییز امسال در جشنواره‌های فیلم تورنتو و ونیز روی پرده می‌رود، سپس به صورت محدود اکران و بعد از آن از طریق نت‌فلیکس منتشر می‌شود. اولین تریلرها و پوسترهای فیلم را از این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید