news-background
news-background

تریلر Mangrove: اولین سریال تلویزیونی «استیو مک‌کوئین»

«منگروو» یکی از پنج فیلم مک‌کوئین است که به شکل یک سریال آنتولوژی به نام «تبر کوچک» از بی‌بی‌سی و آمازون پخش می‌شود.

 

آمازون و بی‌بی‌سی از اولین تریلر پروژه‌ی آنتولوژی «تبر کوچک» (دانلود سریال Small Axe با لینک مستقیم) که شامل پنج فیلم مختلف به کارگردانی «استیو مک‌کوئین» فیلمساز برنده‌ی اسکار «۱۲ سال بردگی» (دانلود فیلم 12 Years a Slave با لینک مستقیم) است رونمایی کرد. تریلری که به تازگی منتشر شده بخش‌هایی از «منگروو» (Mangrove) را نشان می‌دهد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

در این فیلم که یکی از عناوین پذیرفته‌شده جشنواره‌ی کن و جشنواره‌ی نیویورک امسال بود، «لتیشا رایت» ستاره‌ی «پلنگ سیاه» (دانلود فیلم Black Panther با لینک مستقیم) نقش‌آفرینی کرده است. «تبر کوچک» اولین سریال تلویزیونی مک‌کوئین و اولین پروژه‌ی او از سال ۲۰۱۸ و فیلم «بیوه‌ها» (دانلود فیلم Widows با لینک مستقیم) خواهد بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«منگروو» داستانی در مورد گروهی از فعالات سیاه‌پوست به نام «منگروو ۹» روایت می‌کند که در اعتراضات سال ۱۹۷۰ با پلیس لندن درگیر شدند. دیگر بازیگران این فیلم «شان پارکس»، «مالکی کربی»، «راکندا سندال»، «جک لودن»، «سم اسپرول»، و «گری بیدل» خواهند بود. مک‌کوئین و «الستر سیدانز» فیلمنامه‌ی این قسمت را به نگارش درآورده‌اند.

تریلر «منگروو» همزمان با پنجاهمین سالگرد وقایع فیلم منتشر شده است. در ۹ آگست سال ۱۹۷۰، ۱۵۰ معترض از نژادهای هند غربی، آفریقا و جنوب آسیا در «ناتینگ هیل» تظاهرات کردند تا خشونت پلیس علیه خود را محکوم کنند. نه تن از رهبران تظاهرات بازداشت و به ایجاد اغتشاش متهم شدند.

آمازون تاریخ پخش سریال «تبر کوچک» را اعلام نکرده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید