news-background
news-background

تریلر Made in Italy با بازی «لیام نیسون» منتشر شد

«ساخت ایتالیا» داستانی دلگرم‌کننده به کارگردانی «جیم دارسی» روایت می‌کند در مورد روابط یک پدر و پسر.

«لیام نیسون» و «مایکل ریچاردسون» در فیلم «ساخت ایتالیا» (دانلود فیلم Made in Italy با لینک مستقیم) بر اهمیت خانواده تأکید می‌کنند. این فیلم قرار است ۷ آگست (۱۷ مرداد ماه ۱۳۹۹) در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شود. تریلر فیلم سه‌شنبه شب منتشر شد و وعده‌ی فیلمی دلگرم‌کننده را داد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فیلم «ساخت ایتالیا» داستانی مورد رابطه‌ی یک پدر و پسر در تاسکنی روایت می‌کند و زندگی یک هنرمند بریتانیایی به نام رابرت با بازی نیسون را به تصویر می‌کشد که با پسرش جک با بازی ریچاردسون به ایتالیا بازمی‌گردد تا خانه‌ای که از همسر فقیدش به میراث برده را به فروش برساند. اما انتظار ندارد که با ویلایی مواجه شود که روزگاری زیبا به نظر می‌رسیده اما اکنون وضعیت نابسامانی دارد.

دیگر بازیگران فیلم «لیندزی دانکن» و «والریا بیللو» خواهند بود. دانکن نقش فروشنده‌ی ویلایی را بازی می‌کند که رابرت به او علاقه‌مند می‌شود. بیللو نیز نقش یک زن جوان ایتالیایی را ایفا کرده که با جک رابطه‌ای عاشقانه آغاز می‌کند.

«ساخت ایتالیا» اولین فیلم بلند «جیمز دارسی» در مقام کارگردان است. او در «دنیای سینمایی مارول» نقش «ادین جارویس» را بازی کرده و سابقه‌ی نقش‌آفرینی در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «دانکرک» (دانلود فیلم Dunkirk با لینک مستقیم) و «میهن» (دانلود سریال Homeland با لینک مستقیم) را دارد. نیسون نیز به تازگی در «مردان سیاه‌پوش: بین‌المللی» (دانلود فیلم Men in Black: International با لینک مستقیم) و «عشق معمولی» (دانلود فیلم Ordinary Love با لینک مستقیم) ظاهر شده و به زودی در «دزد درستکار» (دانلود فیلم Honest Thief با لینک مستقیم) بازی می‌کند.

«ساخت ایتالیا» ۷ آگست توسط آی‌اف‌سی فیلمز پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید