news-background
news-background

تریلر Land: اولین فیلم «رابین رایت» در مقام کارگردان

اولین فیلم بلند رایت در مقام کارگردان یک درام با مضمون بقاست.

 

«رابین رایت» با سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) ضمن بازی در نقش «کلر آندروود»، مهارت‌های فیلمسازی خودش را آزمود و ۱۰ اپیزود را کارگردانی کرد. او که در سال ۲۰۱۷ نیز فیلم کوتاه «تاریکی شوالیه» (The Dark of Knight) را ساخته بود حالا با «سرزمین» (Land) برای اولین بار پشت دوربین یک فیلم بلند قرار گرفته است. این فیلم که توسط فکوس فیوچرز پخش خواهد شد، ابتدا در جشنواره‌ی فیلم ساندنس روی پرده می‌رود. رایت علاوه بر کارگردانی در مقابل «دیمین بشیر» و «کیم دیکنز» نقش‌آفرینی نیز کرده است.

«سرزمین» داستان جستجوی زنی به دنبال معنا در مرز و بوم آمریکاست. ادی با بازی رایت، در این فیلم دیگر توان برقراری ارتباط با دنیایی که پیش‌تر می‌شناخته را از دست می‌دهد و به کوهستان‌های راکی پناه می‌برد. پس از آنکه یک شکارچی محلی جان او را نجات می‌دهد، باید دوباره راهی برای زیستن پیدا کند. جشنواره‌ی ساندنس «سرزمین» را «سیاحتی در تمایل پیچیده به تنهایی» توصیف کرده است.

فیلم «سرزمین» ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ در جشنواره‌ی ساندنس اکران خواهد شد و ۲ فوریه برای دومین بار روی پرده می‌رود. فکوس علاوه بر «سرزمین» رایت، «دیشب در سوهو» (Last Night in Soho) «ادگار رایت»، «بوگی» (Boogie) «ادی هوانگ»، «استیل‌واتر» (Stillwater) «تام مک‌کارتی» و «بلو بایو» (Blue Bayou) «جاستین چون» را هم در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کند.

فکوس فیلم «سرزمین» را ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینمای آمریکا پخش می‌کند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید