news-background
news-background

اولین تریلر I Care a Lot: رزمند پایک و پیتر دینکلج در یک کمدی تلخ

پایک در سراسر فیلم تریلر «خیلی اهمیت می‌دهم» به کارگردانی «جی بلیکسن» حکمرانی می‌کند.

«رزمند پایک» با فیلم «خیلی اهمیت می‌دهم» (I Care a Lot) نقش شخصیتی را بازی کرده که یادآور نمایش او در «دختر گمشده» (Gone Girl) است. او در این فیلم جدید نقش کلاهبرداری در ظاهر یک پرستار را بازی کرده. «جی بلیکسن» نویسنده و کارگردان این کمدی تلخ است که در جشنواره‌ی فیلم تورنتو اکران شد و نت‌فلیکس امتیاز پخش آن را خریداری کرد. دیگر بازیگران فیلم «داین وایست»، «کریس مسینا»، «پیتر دینکلج»، «آیزا گنزالس»، «میکن بلر»، «آلیسیا ویت»، «دیمین یانگ» و «ایسایا ویتلاک جونیور» خواهند بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم داستان شخصیتی به نام «مارلا گریسون» با بازی پایک را دنبال می‌کند که یک پرستار حرفه‌ای است و اموال و دارایی‌های سالمندان را به شکلی قانونی به تصرف درمی‌آورد. او در این مأموریت‌ها همکار و دلباخته‌اش فرن با بازی گنزالس و یک زن بازنشسته به نام «جنیفر پترسون» با بازی وایست همکاری می‌کند. این زن هم اسرار خودش را یدک می‌کشد و روابطی با یک گانگستر با بازی «پیتر دینکلج» دارد. پس از اکران «خیلی اهمیت می‌دهم» در تورنتو، منتقدین در مجموع از دیدنش رضایت داشتند و نقدهای نسبتاً مثبتی منتشر کردند.

پایک اخیراً در «ریدیواکتیو» (Radioactive) که فیلمی بیوگرافیکال برای «ماری کوری» است نیز نقش‌آفرینی کرده است. آمازون این فیلم را تابستان گذشته منتشر کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید