news-background
news-background

تریلر فیلم Hard Kill: «بروس ویلیس» مدیر عامل ثروتمندی در تعقیب یک تروریست

در فیلم‌های اکشن معمولاً جز چند مضمون تکرارشونده دیده نمی‌شود. اغلب یا صحبت از انجام «آخرین مأموریت» است یا گرد هم جمع شدن دوباره‌ی اعضای یک گروه. گاهی هم مسئله «شخصی» می‌شود و دست به اسلحه شدن ناگزیر. فیلم اکشن «قتل بی‌رحمانه» (دانلود فیلم Hard Kill با لینک مستقیم) همه‌ی این مضامین را یکجا در خود دارد.

این فیلم در مورد یک عضو سابق نیروی دریایی است که همکاران سابقش را گرد هم جمع می‌کند تا علیه یک تروریست مرموزی که به دنبال یک تکنولوژی انقلابی است، برای آخرین بار مأموریتی انجام دهند. «بروس ویلیس» نقش یک مرد ثروتمند و پا به سن گذاشته را بازی می‌کند که به این گروه ملحق می‌شود زیرا تروریست دخترش را به گروگان گرفته و این مأموریت را شخصی کرده. حتی بدون دیدن تریلر تمامی لحظات این داستان تکراری، بر اساس فیلم‌های اکشن قبلی، در ذهن قابل بازسازی است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«جسی متکف» در نقش رهبر گروه و «ناتالی ایوا ماری» در نقش کشتی‌گیر سابق و بازیگر فیلم‌های اکشن، دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود. کارگردانی فیلم به «مت اسکندری» سپرده شده و نگارش فیلمنامه‌ی آن به «جو روسو» و «کریس لامونت». اسکندری فیلمسازی ایرانی-آمریکایی است که در سال‌های اخیر چند بار با ویلیس سابقه‌ی همکاری داشته است. آن‌ها در فیلم‌های «گذران شب» (دانلود فیلم Survive the Night با لینک مستقیم) و «مرکز تراما» (دانلود فیلم Trauma Center با لینک مستقیم) که در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۹ عرضه شدند با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

«ورتیکال اینترتینمنت» این فیلم را ۲۸ آگست (۸ شهریور ماه ۱۳۹۹) در چند سینما اکران می‌کند و همزمان در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر می‌سازد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید