news-background
news-background

تریلر Green Book با بازی «ماهرشالا علی» و «ویگو مورتنسن» منتشر شد

همکاری «ماهرشالا علی»‌ و «ویگو مورتنسن» در هر فیلمی تماشایی است. علی بیشتر به خاطر بازی در فیلم برنده‌ی اسکار «مهتاب» شناخته می‌شود و مورتنسن هم به خاطر نقش‌آفرینی در آثاری مثل «کاپیتان خارق‌العاده»، «سابقه‌ی خشونت» و «وعده‌های شرقی».

در اولین تریلر « Green Book» بیننده چیزهایی از قصه فیلم درمی‌یابد. علی در این فیلم در نقش موسیقی‌دان سرشناسی به نام «تونی واله‌لونگا» ظاهر شده که در حال گذراندن یک تور موسیقی در ایالت‌های جنوبی است. البته از آن‌جا او مرد سیاهپوستی است که در اوایل دهه‌ی ۶۰ میلادی زندگی می‌کند و به نژادپرست‌ترین نواحی آمریکا سفر می‌کند، باید راننده و بادیگاردی ویژه به خدمت بگیرد. اینجاست که «ویگو مورتنسن» وارد داستان می‌شود. او مردی قوی هیکل است که از علی محافظت می‌کند و همان‌گونه که ممکن است حدس زده باشید، چیزهای زیادی از موسیقی‌دان قصه می‌آموزد.

به نظر نمی‌رسد که «Green Book» فیلمی باشد که بخواهد در سینما تحولی ایجاد کند، اما فیلمی خوش ساخت است با درخشش دو تن از بهترین بازیگران حال حاضر سینما. دور از انتظار نیست که خبر اکران این فیلم را در یکی از جشنواره‌های بزرگ پاییزی بشنویم.

«Green Book» توسط «پیتر فرلی» کارگردانی شده، فیلمسازی که سابقه‌ی ساخت آثاری چون «احمق و احمق‌تر» و «ماری مشکلی دارد» را در کارنامه دارد. این فیلم‌ها را پیتر با همکاری برادرش بابی نگاشته و کارگردانی کرده، بنابراین فیلم جدید او اولین فیلم انفرادی او در مقام کارگردان خواهد بود.

«Green Book» ۲۱ نوامبر در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

 

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Green Book 2018 با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹

از تریلرش که میشه گفت فیلم خوبی قراره بشه . امیدوارم که بعد از دیدن کامل فیلم هم بشه همین حرفو زد و در ضمن با توجه به موضوع اصلیش (نژاد پرستی) اگه فیلم خوش ساختی از آب در بیاد میتونه با توجه به وضعیت نه چندان خوب درام های امسال حتی برای حضور موفق در اسکار شانس داشته باشه .( البته باید توجه داشت هنوز به فصل جوایز نزدیک نشدیم تا شاهد اکران فیلم های مدعی باشیم ) . Mr movie

نمایش اسپویل