news-background
news-background

اولین تریلر First Man تازه‌ترین اثر «دیمین شزل» با بازی «رایان گاسلینگ»

«دیمین شزل» با اولین فیلم بلند سینمایی خود «شلاق» به یکی از محبوب‌ترین فیلمسازان در نزد آکادمی اسکار تبدیل شد و یکسال پس از آن با «لا لا لند» در ۱۴ شاخه نامزد شد و ۶ جایزه را به خانه برد. آن فیلم شزل را جوان‌ترین برنده تاریخ اسکار لقب داد و همین مسئله کافی است تا همه سطح انتظاراتشان را برای اثر بعدی او «اولین انسان» (First Man) بالاتر ببرند.

«اولین انسان» شزل که مأموریت «نیل آرمسترانگ» در سفر به ماه را به تصویر می‌کشد، با همکاری مجدد «رایان گاسلینگ» ساخته شده است. فیلمنامه این درام را «جاش سینگر» یکی از نویسندگان فیلم درخشان «اسپات‌لایت» نگاشته است. «کلر فوی»، که پاییز امسال فیلم دیگری به نام «دختری در تار عنکبوت» را هم روی پرده دارد، در «اولین نفر» شانس خود برای تصاحب اسکار را افزایش داده و در نقش همسر آرمسترانگ به ایفای نقش پرداخته است. سینگر نویسنده فیلم وعده داده است که این فیلم یک اثر فضایی سنتی نیست و سرشار صحنه‌های اکشن است.

«کوری استال» در نقش «باز آلدرین»، «کایل چندلر» در نقش «دیک اسلیتون»، «جیسون کلارک» در نقش «اد وایت»، «شی ویگام» در نقش «گاس گریسام» و «جان برنتال» در نقش «دیوید اسکات» دیگر بازیگران این فیلم پرستاره‌اند. شزل در فیلمبرداری برخی از سکانس‌های فیلم از دوربین ۷۰ میلی‌متری آیمکس استفاده کرده است.

«اولین نفر» ۱۲ اکتبر توسط استودیوی یونیورسال پیکچرز در آمریکای شمالی اکران می‌شود.

 

دانلود و تماشای آنلاین تریلر First Man 2018 با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید