news-background
news-background

تریلر Color Out of Space: نیکلاس کیج در مواجهه با هجوم بیگانگان فضایی

«ریچارد استنلی» با اقتباسی هراس‌انگیز از داستان ترسناک کلاسیک لاوکرفت، به فیلمسازی بازگشته است.

اولین تریلر «رنگ پیرامون فضا» (Color Out of Space) که بدون تردید یکی از غیرمعمول‌ترین فیلم‌های سال آینده میلادی است سرانجام منتشر شد. کارگردان این فیلم «ریچارد استنلی» است که پس از تجربه‌ی تلخ «جزیره‌ی دکتر مورو» (The Island of Dr. Moreau) و حواشی آن از فیلمسازی فاصله گرفته بود، اما مدت‌ها با فیلمی لاوکرافتی بازگشته است.

در این فیلم «نیکلاس کیج» در نقش «نیتان گاردنر» بازی می‌کند، مردی که به همراه خانواده‌اش با پدیده‌ای عجیب مواجه می‌شوند وقتی که یک شهاب‌سنگ در نزدیکی محل سکونت‌شان برخورد می‌کند. «جوئلی ریچاردسن»، «مدلین آتور»، «برندن مایر»، «جولین هیلیارد»، «الیوت نایت» و « کیواوریانکا کیلچر» و «تامی چونگ» دیگر بازیگران این فیلم‌اند.

بخش‌هایی از این فیلم در نمایشگاه فنتستیک فست به نمایش درآمده و جمعیت حاضر را به وجد آورد. معمولاً اقتباس‌های سینمایی از داستان‌های «اچ.پی. لاوکرفت» کار بسیار سختی است و نوعی ناشناختگی در دنیای این نویسنده وجود دارد که تبدیل کردن آن به تصاویر ساده نیست. اما به نظر می‌رسد که استنلی فیلمی رعب‌آور و گروتسک در ژانر بیننده را با «وحشت جسمی» خلق کرده که با اقتباس‌های پیشین متفاوت باشد و بازی کیج نیز بی‌شباهت به فیلم‌های قبل اوست.

استنلی فیلمنامه‌ی این فیلم را با همکاری «اسکارلت آماریس» به نگارش درآورده است. از داستان لاوکرفت پیش‌تر با فیلم‌های «نابودی» (Annihilation) و «نفرین» (The Curse) اقتباس شده بود، اما فیلم استنلی به نظر به منبع الهام وفادارتر است.

اولین اثر بلند او بعد از گذشت بیش از ۲ دهه در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (جمعه، ۴ بهمن ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۳۲

این نیکلاس کیج چرا اینطوری شده دیگه دلم براش داره میسوزه فیلم هاش یکی از یکی ضعیف تر...

نمایش اسپویل
۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۰۲

داداش مگه شما فیلم رو دیدی که میگی فیلم ضعیفیه؟!!

نمایش اسپویل