news-background
news-background

تریلر Black Bear: «آبری پلازا» در یک کمدی تریلر پرتنش

قرار دادن فیلم «خرس سیاه» (دانلود فیلم Black Bear با لینک مستقیم) در یک دسته‌بندی مشخص کار ساده‌ای نیست. تریلر جدید آن هم که از فیلمی بی‌نظم مرکب از کمدی و تریلر رونمایی می‌کند که به حل این مسئله نمی‌کند. «خرس سیاه» داستانی در مورد مهمانی روایت می‌کند که به دیدن زوجی تازه کوچ کرده از بروکلین به سمت صحرا می‌رود. اما این داستان ملایم و لطیف مخاطب را مهیای آنچه قرار است ببیند نمی‌کند، چرا که تریلر نشان می‌دهد روابط شخصیت‌ها تا چقدر مرز میان واقعیت و خیال را محو کرده. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«آبری پلازا»، «کریستفر ابوت» و «سارا گیدن» در «خرس سیاه» نقش‌آفرینی کرده‌اند. این فیلم اثری به نویسندگی و کارگردانی «لارنس مایکل لوین» است که پیش‌تر «قناری‌های وحشی» (Wild Canaries) و «گبی روی پشت‌بام در ژوئیه» (Gabi on the Roof in July) را کارگردانی کرده.

«الیسون» با بازی پلازا یک فیلمساز است که از خانه‌ی ساحلی دورافتاده‌‌ی زوجی با بازی ابوت و گیدن ملاقات می‌کند. این زوج که در روابطشان مشکلاتی دارند تصمیم گرفته‌اند زندگی در شهر را رها کنند. «خرس سیاه» ذات پیچیده‌ی روابط و ذات غیرمعقول عشق را واکاوی می‌کند.

«خرس سیاه» اوایل سال ۲۰۲۰ در جشنواره‌ی فیلم ساندنس اکران شد و منتقدین بازی بازیگران را بی‌نظیر خواندند. این فیلم در آن زمان «منحصربه‌فرد، بی‌تشویش، مضحک و در عین حال فلسفی» توصیف شد.

«مومنتوم پیکچرز» فیلم «خرس سیاه» را ۴ دسامبر (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹) عرضه می‌کند، اما هنوز معلوم نیست که آن را در سالن‌های سینما اکران می‌کند یا در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر می‌سازد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید