news-background
news-background

تریلر Avengers 4 تا دو ماه آینده منتشر می‌شود

هواداران دنیای سینمایی مارول مدتی است به این پرسش می‌اندیشند که تریلر قسمت چهارم «انتقام‌جویان» چه زمانی عرضه می‌شود؟ استودیوی مارول با مخفی‌کاری‌های بیش از حد خود دوستداران فیلم‌های ابرقهرمانی را کلافه کرده، اما به تازگی زمان عرضه تریلر «انتقام‌جویان ۴» تأیید شده است. به نر می‌رسد که «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که تریلر «انتقام‌جویان ۴» پیش از پایان سال ۲۰۱۸ منتشر می‌شود.

«اریک وبر» خبرنگار «کریتیک چویس» که ظاهراً موفق شده با فایگی مصاحبه‌ای انجام دهد، با ارسال توئیتی از مدیر مارول نقل کرده که برای «اونجرز ۴» تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ تریلری عرضه می‌شود، احتمال حضور شخصیت «نیمور» (Namor) در دنیای سینمایی مارول وجود دارد، و همچنین تولید قسمت سوم «محافظین کهکشان» در حالت تعلیق قرار دارد.

هواداران بلافاصه پیش‌بینی کردند که مارول و یا دیزنی باید از فرصتی که برای نمایش سه فیلم بزرگ خود در تعطیلات سال نو به دست می‌آورد برای رونمایی از تریلر استفاده کند. فیلم انیمیشن «رالف اینترنت را خراب می‌کند» دیزنی در تاریخ ۲۱ نوامبر اکران می‌شود، «مرد-عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی» ۱۴ دسامبر به نمایش درمی‌آید و «مری پاپینز بازمی‌گردد» ۱۹ دسامبر عرضه می‌شود.

البته استودیو ممکن است در تاریخ ۲۹ نوامبر ۲۰۱۸ همزمان با سالگرد انتشار تریلر «جنگ بی‌نهایت» تریلر را قسم چهارم را منتشر کند. تریلر آن فیلم یکی از پربیننده‌ترین تریلرهای تاریخ یوتیوب شد و میلیون‌ها بار در زمانی کوتاه مشاهده شد.

فیلم «کاپیتان مارول» که در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ روی پرده می‌رود، «اونجرز ۴» که ۳ می ۲۰۱۹ به نمایش درمی‌آید و پس از آن «مرد-عنکبوتی: دور از خانه» که برای اکران در ۵ جولای ۲۰۱۹ در نظرگرفته شده، عناوین بعدی دنیای سینمایی مارول خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید