news-background
news-background

تریلر Another Round: درام جدید «مدس میکلسن» با همکاری کارگردان Hunt

داستان فیلم «یک دور دیگر» (دانلود فیلم Another Round با لینک مستقیم) به کارگردانی «توماس وینتربرگ» و بازی «مدس میکلسن» که اخیراً به عنوان یکی از ۵۶ فیلم پذیرفته‌شده در جشنواره‌ی کن معرفی شد، ممکن است یک کمدی سبک‌سرانه مانند «خماری» (دانلود فیلم Hangover با لینک مستقیم) به نظر برسد، اما تریلر جدید فیلم این تصور را رد می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«یک دور دیگر» داستانی در مورد چند دوست روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند که بیازمایند که آیا میزان معینی الکل می‌تواند بر زندگی روزانه‌ی آنان تأثیر مثبتی داشته باشد یا نه. اینکه آیا خوش‌اخلاق‌تر خواهند شد؟ آیا اعتماد به نفس‌‌شان افزایش پیدا می‌کند؟ هرچند در ظاهر این امتحان موفقیت‌آمیز است اما گروه را از هم می‌پاشد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

روز گذشته گزارش شد که «یک دور دیگر» یکی از آثار پذیرفته‌شده در جشنواره‌ی فیلم کن امسال بوده است، اما با توجه به لغو شدن این رویداد، فیلم در کن روی پرده نخواهد رفت. وینتربرگ با کن بیگانه نیست و در سال ۲۰۱۲ فیلم «شکار» (دانلود فیلم Hunt با لینک مستقیم) را به این جشنواره برده است.

«مدس میکلسن» که در «شکار» با وینتربرگ همکاری کرده در کنار «توماس بو لارسن»، «لارس رنث»، و «مگنس میلانگ» به ایفای نقش می‌پردازد. فیلمنامه‌ی «یک دور دیگر» را وینتربرگ به همراه «توبایاس لیندهولم» به نگارش درآورده است. تاریخ اکران این فیلم در حال حاضر مشخص نیست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید