news-background
news-background

تریلر Ambulance: جیک جیلنهال در یک بازسازی آمریکایی دیگر

«مایکل بی» اکشن و تریلر «آمبولانس» را بر اساس یک فیلم دانمارکی (Ambulance 2005) به همین نام ساخته است.

 

یونیورسال پیکچرز طبق اعلام قبلی از تریلر رسمی فیلم «آمبولانس» (Ambulance) با بازی «جیک جیلنهال»، «یحیی عبدالمتین دوم» و «ایسا گنزالس» رونمایی کرد. این فیلم به نویسندگی «کریس فداک» بازسازی عنوانی دانمارکی به همین نام است که در سال ۲۰۰۵ اکران شد.

جیلنهالو عبدالمتین نقش دو سارق بانک را بازی می‌کنند که یک آمبولانس با مدیریت بهیاری با بازی «ایسا گنزالس» مکزیکی و بیماری با وضعیت جسمانی وخیم را می‌ربایند. فیلمبرداری این اکشن پرخرج مارس گذشته به پایان رسید و قرار است در ماه فوریه آینده عرضه شود.

داستان فیلم طی یک روز و در لس‌آنجلس اتفاق می‌افتد. عبدالمتین نقش مردی سخت‌کوش را بازی می‌کند که همسرش بیمار شده و به بیش از ۲۰۰ هزار دلار پول نقد احتیاج دارد. این مرد وقتی به سراغ دوست تبهکارش با بازی جیلنهال می‌رود، می‌پذیرد که در یک سرقت ۳۲ میلیون دلاری مشارکت کند. مطابق انتظار، عملیات سرقت به انحراف می‌رود و سارقان خود را در مخمصه می‌یابند.

در نسخه دانمارکی دو شخصیت سارق برادر بودند. این فیلم در ابتدا قرار بود توسط «فیلیپ نویس» کراگردانی شود و در مقطعی «دیلن اوبرایان» برای بازی در نقش برادر جیلنهال انتخاب شد. «گرت دیلاهانت»، «ای. مارتینز»، «کایر اودانل»، و «موزس اینگرام» دیگر بازیگران «آمبولانس»‌ خواهند بود.

بی به‌تازگی فیلم تریلر «پرنده نغمه‌سرا» (Songbird) با بازی «کی‌جی آپا» و «سوفیا کارسون» که یکی از اولین پروژه‌های تولید شده در حین پاندمی بود را برای استودیوی اس‌تی‌اکس تهیه کرده و اخیراً فیلم «۶ زیرزمینی» (6 Underground) را با بازی «رایان رینولدز» و «پیمان معادی» برای نت‌فلیکس کارگردانی کرده است.

«آمبولانس» ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۰۹

نسخه ی اصلی رو آپلود کنین ممنون میشم

نمایش اسپویل
۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۵

داخل متن خبر لینک شده دوست عزیز با سرچ هم میتونید پیدا کنید Ambulance 2005

نمایش اسپویل
۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۷:۴۲

لطف کنین لینک رو بزارین

نمایش اسپویل
۳۰ مهر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۹

قرار گرفته

نمایش اسپویل