news-background
news-background

تریلر A Woman in the Window: «امی آدامز» پریشان‌تر از همیشه

«گری اولدمن»، «جنیفر جیسون لی»، و «برایان تایری هنری» از جمله دیگر بازیگران تریلر «جو رایت» هستند.

«امی آدامز» که در فیلم‌های «کلاهبرداری آمریکایی» (American Hustle) و سریال «اشیای تیز» (Sharp Objects) نشان داد ترسی از بازی در نقش‌های زنان روان‌پریش ندارد، به نظر گزینه‌ی درستی برای بازی در تریلر روانشناسانه‌ی «جو رایت» است. «زنی پشت پنچره» (The Woman in the window) به کارگردانی رایت از رمانی به همین نام نوشته‌ی «ای.جی فین» اقتباس شده و آدامز در آن نقش «دکتر آنا فاکس» را بازی می‌کند، یک روانشناس مبتلا به اگروفوبیا که در حال جاسوسی از همسایه‌ی جدیدش جنایتی را به چشم می‌بیند.

بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم شامل «جنیفر جیسون لی»، «گری اولدمن»، «برایان تایری هنری»، «وایت راسل»، و «آنتونی مک‌کی» می‌شود. اقتباس از رمان به «تریسی لتس» سپرده شده که یکی از نقش‌های مکمل را هم ایفا می‌کند. لتس امسال فیلم «زنان کوچک» و «فورد در برابر فراری» را هم روی پرده داشت.

آدامز با «زنی پشت پنجره» اولین فیلش را پس از «معاون» (Vice) که نامزدی اسکار را برای به ارمغان آورد بازی می‌کند. منتقدین جدا از نقش «لین چنی» در اثر سیاسی «آدام مک‌کی»، بازی آدامز در سریال «اشیای تیز» شبکه‌ی اچ‌بی‌او را حتی بیشتر ستایش کردند. این نقش هم برای او نامزدی گلدن گلوب و «اتحادیه‌ی بازیگران» را به همراه داشت.

«جو رایت» پس از کارگردانی درام‌های تاریخی «غرور و تعصب» (Pride and Prejudice)، «تاوان» (Atonement)، «آنا کارنینا» (Anna Karenina)، و «تلخ‌ترین ساعت» (Darkest Hour) حالا به سراغ اثری روانشناسانه رفته است. او در فیلم اخیر با «گری اولدمن» همکاری کرد و او را به جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگری رساند.

فاکس قرن بیستم در ابتدا قرار بود فیلم «زنی پشت پنجره» را ۴ اکتبر امسال اکران کند اما پس از ادغام با دیزنی تغییراتی در برنامه‌های استودیو به وجود آمد. دیزنی پس از اکران‌های آزمایشی و ناموفق فیلم، دستور داد بعضی از صحنه‌ها مجدداً فیلمبرداری شوند. دیزنی این فیلم را ۱۵ می ۲۰۲۰ (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) در سراسر آمریکا اکران خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۱۳

در وصف جو رایت همین بس که شاهکاری به نام atonement را در کارنامه خود دارد.

نمایش اسپویل