news-background
news-background

تریلر و پوسترهای جدید از شخصیت‌های سریال The Mandalorian

دیزنی شب گذشته تریلر دوم سریال «مندلوریایی» (The Mandalorian) به نویسندگی «جان فاورو» کارگردان «مرد آهنی» و «شیر شاه» را منتشر کرد. این سریال لایو-اکشن که داستانی از «جنگ ستارگان» روایت می‌کند از شبکه‌ی جدیدی دیزنی+ پخش می‌شود و «پدرو پاسکال» ستاره‌ی سابق «بازی تاج‌وتخت» در آن نقش تفنگداری را بازی می‌کند که به نظر می‌رسد از نسل «جانگو» (Jango) و «بوبا فت» (Boba Fett) باشد.

دیگر بازیگران سریال شامل «کارل ودرز»، «نیک نولت»، «جینا کارانو»، «جیانکارلو اسپوزیتو»، و «ورنر هرتسوک» کارگردان ۷۷ ساله‌ی آلمانی می‌شود که پیش‌تر فاش کرده بود تنها برای تأمین هزینه‌ی تولید فیلم جدیدش بازی در این سریال را پذیرفته است. علاوه بر فاورو «دیو فیلونی»، «تایکا وایتیتی» (ثور: رگنراک)، «دبورا چو» (جسیکا جونز)، «ریک فامویوا» و «برایس دالاس هاوارد» برای کارگردانی پشت دوربین قرار می‌گیرند. اطلاعات دقیقی از داستان سریال منتشر نشده بعضی از منتقدینی که موفق به دیدن آن شده‌اند می‌گویند اپیزود اول حاوی اسپویلری مهم برای «جنگ ستارگان» است.

تریلر دوم اغلب تصاویری را نشان می‌دهد که در اولین تریلر به تصویر کشیده شده بود. روز گذشته اعلام شد که سریال برای اصحاب رسانه و منتقدین ارسال نخواهد شد، بنابراین تمامی بینندگان در روز پخش سریال غافلگیر خواهند شد.

«دیو فیلونی» اخیراً در مصاحبه با IGN در مورد شخصیت «مندلوریایی» و تفاوت او با دیگر قهرمانان چندگانه گفته بود: «به نظر من چیزی که مندو را از سایرین متمایز می‌سازد این است که او اساساً فردی است که برای بقا تلاش می‌کند. او هر روز سعی می‌کند راه مسیر خود را در کهکشان بیابد. به اعتقاد من این مسئله موجب لحظات و داستان‌های جالبی برای او می‌شود.»

اپیزود اول «مندلوریایی» ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه) از شبکه‌ی دیزنی+ پخش می‌شود و اپیزود دوم سه روز بعد و در تاریخ ۱۵ نوامبر در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد. از آن روز به بعد، اپیزودها به صورت هفتگی روی ایر می‌روند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید