news-background
news-background

تریلر «پروفسور و مرد دیوانه» با بازی «شان پن»‌ و «مل گیبسون»

 

تولید فیلم «پروفسور و مرد دیوانه» (The Professor and the Madman) با بازی «مل گیبسون» پس از مدت‌ها انتظار سرانجام از سال ۲۰۱۶ کلید خورد، اما از آن سال به بعد فیلم دچار مسائل و مشکلات حقوقی شد و تا به امروز که تریلر فیلم منتشر شده، اطلاعاتی از آن در دست نبود. «شان پن»، «ناتالی دورمر»، و «استیو کوگان» دیگر بازیگران این فیلم پرستاره‌اند.

اما به لطف تریلر فیلم که اولین تصاویر را در اختیار ما قرار می‌دهد، درمی‌یابیم که «جیمز ماری»‌ پروفسور قصه با بازی گیبسون سعی می‌کند با همکاری یک مرد دیوانه با بازی پن، فرهنگ لغت آکسفورد را توسعه دهد. این توضیحات اگرچه ممکن است چندان جذاب به نظر نرسد، اما از تریلر پیداست که با اثری متفاوت و قابل توجه روبروییم.

علت اینکه تولید فیلم بیش از یکسال متوقف شد، دعوای حقوقی گیبسون با شرکت فیلمسازی «ولتاژ پیکچرز» بود. بازیگر «شجاع‌دل» ادعا می‌کند که او و کارگردان ایرانی-آمریکایی فیلم «فرهاد صفی‌نیا» اجازه‌ی پنج روز فیلمبرداری اضافه‌تر و اعمال کات نهایی را را نیافته‌اند و می‌توانسته‌اند به جای ایرلند در آکسفورد برخی صحنه‌ها را فیلمبرداری کنند. اما ولتاژ می‌گوید فیلم تا همین جا هم بیش از آنچه مقرر بوده برایشان هزینه داشته و از برنامه‌ی زمانی عقب است، بنابراین با خواسته‌ی آنان مخالفت کرده است. گیبسون و صفی‌نیا در نهایت از فیلمبرداری کناره‌گیری کردند.

ولتاژ بدون بازیگر و کارگردان پروژه را به پیش برد و در دعوای حقوقی به پیروزی رسید. این فیلم قرار است اواخر سال ۲۰۱۹ توسط «ورتیکال اینترتینمنت» عرضه شود، اما نباید منتظر باشیم گیبسون و صفی‌نیا در بازاریابی فیلم مشارکت کنند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید