news-background
news-background

تریلر و پوستر فیلم Detective Pikachu منتشر شد

برادران وارنر و لجندری اولین تریلر رسمی برای فیلم لایو-اکشن «کارآگاه پیکاچو» (Detective Pikachu) را منتشر کردند. در این تریلر جدید هواداران «پوکمون» می‌توانند برای اولین بار ببینند که پوکمون‌ها در دنیای واقعی چه سر و شکلی خواهند داشت و نیز با شخصیت اصلی فیلم با صداپیشگی «رایان رینولدز» آشنا شوند.

این تریلر با معرفی «تیم» با بازی «جاستیس اسمیت»، مرد جوانی که پدرش ناپدید شده آغاز می‌شود. او خیلی زود متوجه می‌شود که «کارآگاه پیکاچو» دفتر کار پدرش را به هم ریخته و درواقع می‌تواند با این پوکمون ارتباط برقرار کند.

«کارآگاه پیکاچو» براساس یک بازی ویدیویی به همین نام که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد ساخته شده است. داستان بازی نیز در شهر پرهیاهوی «رایم» که در آن انسان‌ها و پوکمون‌ها هم‌زیستی می‌کنند روایت می‌شود و «تیم» و «کارآگاه پیکاچو» در آن همکاری عجیبی اما مفیدی را شکل می‌دهند.

تریلر اطلاعات زیادی از فیلم فاش نمی‌کند، اما می‌دانیم که «کارآگاه پیکاچو» سعی می‌کند پدر گمشده‌ی «تیم» را پیدا کرده و نقشه‌ای شوم را کشف کند که هم‌زیستی انسان‌ها و پوکمون‌ها را به خطر می‌اندازد. در یکی از صحنه‌های جالب توجه تریلر پیکاچو و تیم را می‌بینیم که از «آقای مایم» بازجویی می‌کنند و او طبق معمول با اشاره ارتباط برقرار می‌کند.

علاوه بر پیکاچو، «بولباسور» پوکمون دوست داشتنی، «چاریزارد»، «جیگیلی‌پف» و شخصیت محبوب «گره‌نینجا» را هم می‌بینیم و همچنین شاهد ارجاعات متعدد به بازی پوکمون روی پوستر فیلم هستیم. «کاترین نیوتن» در نقش خبرنگار جوان «لوسی»، و «کن واتانابه» در نقش «ستوان یوشیدا»، «کاران سونی»، «سوکی واتر هاوس»، «کریس گری»، «ریتا اورا» و «عمر شپارو» دیگر بازیگران این فیلم‌اند.

فیلم «پوکمون: کارآگاه پیکاچو» به کارگردانی «راب لترمن» و نویسندگی «نیکل پرلمن» (محافظین کهکشان) در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ در آمریکا اکران می‌شود.

تماشای تریلر اول فیلم (۸۷ مگابایت)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۳ آبان ۱۳۹۷ ۰۱:۰۴

حجم تریلرها نسبت به کیفیتشون زیادی بالاست همینو میشد توی 25 تا 30 مگ با همین کیفیت قرار داد، خداییش چیزی حدود 100 مگ برای یه تریلر خیلی زیاده

نمایش اسپویل