news-background
news-background

تریلر و پوسترهای فیلم اکشن جاسوسی The 355 منتشر شد

یونیورسال اولین تریلر فیلم اکشن و جاسوسی «۳۵۵» (دانلود فیلم The 355 با لینک مستقیم) با بازی «جسیکا چستین»، «لوپیتا نیانگو»، «داین کروگر»، «فن بینگ‌بینگ» و «پنه‌لوپه کروز» را منتشر کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

داستان فیلم در مورد گروهی از جاسوس‌های بین‌المللی است که باید با همکاری یکدیگر مانع از وقوع یک فاجعه شوند. زنان رقابت و بی‌اعتمادی را کنار می‌گذارند تا تحت نام رمز «۳۵۵» که از اولین زن جاسوس «انقلاب آمریکا» الهام گرفته شده متحد شوند. «سباستین استن» و «ادگار رامیرز» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

صفحه‌ی توییتر فیلم علاوه بر انتشار این تریلر از چندین پوستر جدید نیز رونمایی کرده است. شخصیت جاسوس چستین از آمریکا، نیانگو از بریتانیا، کروز از کلمبیا، کروگر از آلمان و فن از چین است. به دنبال انتشار این پوسترها بعضی از هواداران به کلمبیایی معرفی شدن کروز که اهل اسپانیا است معترض شدند.

کارگردانی فیلم به «سایمون کینبرگ» سپرده شده و نگارش فیلمنامه‌ حاصل همکاری این فیلمساز با «ترزا ربک» است. چستین و کینبرگ از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌ بوده‌اند. ایده‌ی تولید یک فیلم جاسوسی زن‌-محور را چستین در حین فیلمبرداری «اکس-من: ققنوس شوم» (X-Men: Dark Phoenix) به کینبرگ داده است.

تولید این فیلم در سال ۲۰۱۸ وقتی فن به فرار مالیاتی متهم و مدتی ناپدید بود با مشکلاتی مواجه شد. او پس از اعتراف به اتهامات و پرداخت جریمه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری از مخفی‌گاهش بیرون آمد و به پروژه بازگشت. این اولین فیلم فن پس از این رسوایی است.

«۳۵۵» ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) توسط یونیورسال در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ مهر ۱۳۹۹ ۲۱:۵۵

هالیوود کجا داره میره ؟تا کی به این فمنیست بازی میخوان ادامه بدن جالبه نقش اصلیش هم که جسیکا چستین هست امسال یدونه فیلم جنایی دیگه (AVA) بازی کرده بود که خیلی افتضاح بود از الان میشه فهمید که نمره بالاتر از 5 نمیگیره

نمایش اسپویل