news-background
news-background

تریلر نیمه دوم فصل پنجم سریال Lucifer: ظهور خود خدا بر روی زمین

نت‌فلیکس از تریلر رسمی اپیزودهای پایانی فصل پنجم «لوسیفر» (Lucifer) رونمایی کرد. در نیمه دوم فصل پنجم، خود «خدا» به زمین می‌آید، اسراری فاش می‌شود، جان‌هایی به قربانگاه می‌روند، و دنیا برای همیشه دگرگون خواهد شد. هرچند شخصیت «خدا» با صداپیشگی «نیل گیمن» خالق «سندمن» (The Sandman) و «خدایان آمریکایی» (American Gods) در اپیزودهای پیشین حضور کوتاهی داشته بود، اما این بار «دنیس هیسبرت» در نقش این شخصیت ظاهر خواهد شد.

«دی.بی. وودساید» ستاره‌ی سریال فصل جدید را مملو از «هرج‌ومرج» توصیف کرده و می‌گوید: «وقتی خدا می‌آید، هرج‌ومرج زیادی به دنبال می‌آورد. ما به معنای واقعی کلمه دو ثانیه پس از آخرین لحظات [فصل قبل] را ادامه می‌دهیم و «آمانادیل» به‌شدت تحقیر شده از اینکه خدا رفتار او با برادرانش را دیده، او برادر بزرگتر است و قرار بوده الگویی برای آن‌ها باشد – اما چنین کاری نکرده!»

داستان سریال در مورد «لوسیفر» ارباب دوزخ است که به لس‌آنجلس می‌آید و به پلیس این منطقه برای حل معماهای جنایی کمک می‌کند. «تام الیس»، «ریچل هریس»، «دی‌بی وودساید»، «لزلی-آن برانت»، «ایمی گارسیا»، «تریشا هلفر»، «اسکارلت استوز» و «کوین الخاندرو» بازیگران این سریال بوده‌اند. «دنیس هیزبرت» قرار است در اپیزودهای جدید نقش خدا را بازی کند. «دی.‌بی. وودساید» که در سریال «۲۴» با هیزبرت همکاری کرده، در نقش «آمنادیل» برادر «لوسیفر» و فرزند محبوب خدا ظاهر شده است.

اپیزودهای جدید نیمه دوم از فصل پنجم سریال «لوسیفر»  ۲۸ می از راه می‌رسند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۴:۰۷

آخ جون بالاخره اومد

نمایش اسپویل