news-background
news-background

تریلر نیمه دوم فصل اول Loki

استودیوی مارول از تریلر نیم-فصل «لوکی» (Loki) که گوشه‌هایی از سه اپیزود پایانی را نشان می‌دهد رونمایی کرد. تا کنون سه اپیزود از فصل اول این سریال ابرقهرمانی از دیزنی+ پخش شده و سه اپیزود بعدی آن سه چهارشنبه آینده پخش خواهد شد.

در این ویدیو تصاویر دیده‌نشده‌ای نمایان می‌شود اما شاید مهم‌ترین نکته تریلر خروج «لوکی» با بازی «تام هیدلستون» و «سیلوی» با بازی «سوفیا دی مارتینو» از سیاره لامنتیس-۱ و بازگشت به سازمان «تی‌وی‌ای» است. در بخشی از ویدیو، در حالی که گروه پرشمارتری از نیروهای امنیتی «سیلوی» را احاطه کرده‌اند، «لوکی» می‌گوید: «راستی، من باید به همین اندازه تحت محاصره نیروهای امنیتی باشم. این توهین‌آمیز است!»

شخصیت «موبیوس ام. موبیوس» با بازی «اوون ویلسون» که به کلی از قسمت سوم سریال کنار گذاشته شده بود، در این ویدیو به چشم می‌خورد. در حال حاضر معلوم نیست که «سیلوی» و «لوکی» چگونه از سیاره نجات پیدا کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که موبیوس در این آزادسازی مداخله کرده است. تصاویر دیگری نیز از دختری جوان با ظاهری شبیه به «سیلوی» قابل رؤیت است که کارت کوچکی به همراه دارد با عبارت «همه لوکی‌ها» بر روی آن.

«سامبا تی‌وی» گزارش داده است که قسمت اول سریال «لوکی» توسط ۸۹۰ هزار خانوار آمریکایی دیده شده است. این سرویس اعلام کرده است که «لوکی» پربیننده‌ترین «روز افتتاحیه‌ در تاریخ سریال‌های مارول در دیزنی+ را رقم زده است.

دی مارتینو به «ورایتی» گفته بود که در حال بازی در نقش «لیدی لوکی» نیست: «سیلوی داستان پیشینه بسیار متفاوتی نسبت به لوکی داشته. این زن فرد متفاوتی است، و این از ابتدا برای ما واقعاً مهم بود. وقتی کیت [هرون کارگردان سریال] پس از انتخاب شدنم ایده را با من مطرح کرد، و کمی بیشتر در مورد شخصیت با من حرف زد، بسیار روشن شد که سیلویا سیلوی است. او «لیدی لوکی» کتاب‌های کامیک نیست. یعنی سریال از کتاب‌های کامیک الهام گرفته شده، اما این یک شخصیت جدید با پیشینه جدید است. بنابراین من می‌خواستم او را از آن خود کنم.»

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید