news-background
news-background

تریلر نهایی فصل دوم سریال The Boys: ظهور یک ابرقهرمان فاشیست

آمازون تریلر جدید و پایانی فصل دوم سریال «پسران» (دانلود سریال The Boys با لینک مستقیم) را به همراه دو پوستر جدید منتشر کرد. فصل او سریال که از کتاب‌های کامیکی به همین نام نوشته‌ی «گرت انیس» و «دریک رابرتسون» اقتباس شده بود که در ژانر ابرقهرمانی با گره‌های داستانی بزرگسالانه ساخته شد، داستانی در مورد دو گروه از شخصیت‌ها در دو دنیای موازی روایت می‌کرد – یک گروه از ابرقهرمانان که از قدرت‌های‌شان برای اهداف شخصی استفاده می‌کنند، و گروهی دیگر که به دنبال اجرای عدالت‌ هستند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«کارل اوربان» نقش «بیلی بوچر» رهبر گروه عدالت‌جو را بازی می‌کند و در فصل دوم کشف می‌کند کسی که تصور می‌کرده مرده در واقع زنده است. مسئله‌ی پیچیده این است که «هفت» قدرتمندتر از پیش شده و تریلر نیز وعده‌ی ظهور فاشیسم «هوملندر» با بازی «آنتونی استار» را می‌دهد.

تغییر بزرگ در فصل دوم اضافه شدن شخصیت «استورم‌فرانت» با بازی «آیا کش» به گروه «هفت» خواهد بود که انگیزه‌هایش نامعلوم است. اما روشن است که در فصل دوم مانند فصل گذشته صحنه‌های خشونت‌بار و خونینی وجود خواهد داشت.

فصل دوم «پسران» با بازی «جک کویید»، «لز آلونسو»، «تومر کاپون»، «کارن فوکوهارا»، «دامینیک مک‌الیوت»، «جسی تی‌. آشر»، «چیس کرافورد»، «نیتان میچل»، «کلاودیا دومیت»، و «جانکارلو اسپوزیتو»، ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) از آمازون پرایم ویدیو خواهد شد.

    تریلر نامناسب برای افراد زیر ۱۸ سال.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۷

تا حالا نشده اینقدر منتظر فصل جدید یک سریال باشم واقعا قشنگ همون سریالیه که ما می خوایم کمدی بودنش خشن بودنش خونین بودنش یعنی واقعا سریال بزرگسال که می گن اینه ها اقای اسبوزیتو اومده این ایا کش هم واقعا عالیه تو تریلر معلومه چه فصلی بیشه رو داریم

نمایش اسپویل
۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۱

واقعا منتظر شم

نمایش اسپویل