news-background
news-background

تریلر قسمت سوم To All The Boys: سه‌گانه‌ رمانتیک «لارا جین» در نت‌فلیکس به پایان می‌رسد

داستان رمانتیک «لارا جین» امسال خاتمه پیدا می‌کند. فیلم اریجینال «به همه پسرانی که دوست داشته‌ام» (To All The Boys I’ve Loved Before) در سال ۲۰۱۸ بر پلتفرم نت‌فلیکس حکمرانی کرد و سبب شد تا دنباله‌ی «به همه پسران: پ.ن هنوز دوستت دارم» (To All The Boys: P.S. I Still Love You) در سال ۲۰۱۹ ساخته شود. حالا هواداران مشتاقند تا قسمت سوم و پایانی این مجموعه تحت عنوان «همه پسرانی که دوست داشته‌ام: همیشه و تا ابد، لارا جین» (All The Boys I’ve Loved Before: Always and Forever, Lara Jean) را در ماه فوریه ببینند. نت‌فلیکس چهارشنبه ۱۳ ژانویه از اولین تریلر فیلم رونمایی کرد.

این فیلم از مجموعه کتاب‌هایی به همین نام اقبتاس شده است. در جلد سوم کتاب‌ها، رابطه‌ی «لارا جین» و «پیتر» را به تصویر می‌کشد و اینکه چگونه تصمیمات‌شان بر این رابطه اثر می‌گذارد. آیا به دبیرستان‌های متفاوتی خواهند رفت؟ در این صورت آیا به رابطه‌ی خود ادامه خواهند داد؟ پاسخ این پرسش‌ها در قسمت سوم افشا می‌شود.

«لانا کاندر» و «نوآح سنتینیو» برای بازی در نقش‌های «لارا جین» و پیتر بازگشته‌اند. «جانل پریش»، «مدلین آرتور»، «امیلیا باراناک» و «سارایو بلو» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

«همه پسرانی که دوست داشته‌ام: همیشه و تا ابد، لارا جین» ۱۲ فوریه از نت‌فلیکس پخش خواهد شد.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید