news-background
news-background

تریلر کارتون/لایو-اکشن Tom And Jerry با بازی «کلویی گریس مورتس»

برادران وارنر از تریلر رسمی فیلم لایو-اکشن/انیمیشن «تام و جری» (دانلود فیلم Tom & Jerry 2021 با لینک مستقیم) رونمایی کرد. «تام و جری» ابتدا به شکل فیلم‌هایی کوتاه در دهه‌ی ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ پخش و با گذر سال‌ها به یکی از محبوب‌ترین عناوین انیمیشن در دنیا تبدیل شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«تام و جری» حالا با فیلمی جدید به قرن بیست و یکم منتقل شده‌اند. تریلر رسمی این فیلم بلند با نمایش گوشه‌ای از نزاع میان دو شخصیت اصلی آغاز می‌شود پیش از آنکه تام طبق یکی از حقه‌های قدیمی جری با یک کامیون اصابت کند. داستان این فیلم یکی از هتل‌های گران‌قیمت نیویورک می‌گذرد و شخصیت «کلویی گریس مورتس» باید راهی برای جلوگیری از شیطنت‌های جری پیدا کند. در صحنه‌های بعدی نحوه‌ی تلفیق انیمیشن و لایو-اکشن برای خلق دنیایی که انسان‌ها و حیوانات کارتونی همزیستی دارند به خوبی به نمایش گذاشته می‌شود. هرچند برای این تصاویر از هیچ فناوری جدیدی استفاده نشده، اما یکپارچگی آن بیننده را درون فیلم نگه می‌دارد.

دیگر بازیگران فیلم «مایکل پنیا»، «راب دلنی»، «کن جونگ»، و «کالین جوست» خواهند بود. «تیم استوری» کارگردان «تام و جری» و «کوین کاستلو» نویسنده‌ی فیلمنامه است. «کریس دی‌فاریا» که در تولید «بازیکن شماره یک آماده» (Ready Player One) و «فیلم لگو ۲» (The LEGO Movie 2) مشارکت کرده، یکی از تهیه‌کنندگان پروژه است.

برادران وارنر «تام و جری» را در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما اکران می‌کند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۵۰

سم جدید رسید

نمایش اسپویل