news-background
news-background

تریلر فیلم Titane: بازگشت «ژولیا دوکورنو» به کن پس از پنج سال

 

در فیلم جدید دوکورنو که برای «نخل طلا» رقابت می‌کند بازیگرانی چون «آگت روسل» و «ونسان لندون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

«ژولیا دوکورنو» پنج سال پس از اکران فیلم ترسناک و تحسین‌شده «خام» (Raw) با فیلم هیجان‌انگیز دیگری به کن بازگشته و برای نخل طلا رقابت می‌کند. «تیتان» (Titane) عنوان فیلم جدید این فیلمساز فرانسوی است «آگت روسل» و «ونسان لندون» در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. لندون در سال ۲۰۱۵ با «اندازه یک مرد» (Measure of a Man) برنده بهترین بازیگر مرد کن شده بود.

دوکورنو با کن بیگانه نیست و در سال ۲۰۱۱ با فیلم کوتاه «ژونیور» (Junior) به کن آمده، در حالی که «خام» او در سال ۲۰۱۶ در «هفته منتقدین» اکران شده و جایزه «فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم» را دریافت کرده است.

استودیوی نئون که «تیتان» را در آمریکا پخش می‌کند، خلاصه داستانی برای فیلم منتشر نکرده اما در عوض عنوانش را تعریف کرده است: «فلزی به‌شدت مقاوم به حرارت و زنگ‌زدگی...»

دوکورنو یکی از چهار کارگردان زن حاضر در رقابت نخل طلای جشنواره امسال است. در بخش مسابقه امسال فیلمسازانی چون «وس اندرسون» با «فرنچ دیسپچ» (The French Dispatch)، «شان بیکر» با «راکت سرخ» (Red Rocket)، «لئوس کاراکس» با «آنت» ‌(Annette) و «اصغر فرهادی» با «قهرمان» (A Hero) رقابت می‌کنند.

منتقد «ایندی‌وایر» فیلم «خام» دوکورنو را یک اثر «دیوید کراننبرگی برای نوجوانان فمینیست» خوانده بود. تاریخ پخش «تیتان» در آمریکا اعلام نشده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید