news-background
news-background

تریلر فیلم The Dig: کشف بزرگ «کری مالیگن» و «رالف فاینز» در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم

 

مالیگن و فاینز در این درام تاریخی نت‌فلیکس نقش باستان‌شناسانی در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم بازی می‌کنند.

 

فیلم درام تاریخی «حفاری» (The Dig) به کارگردانی «سایمون استون» ماه آینده هم در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد و هم از طریق نت‌فلیکس منتشر خواهد شد. «کری مالیگن» و «رالف فاینز» بازیگران نامزد اسکار در این فیلم نقش باستان‌شناسانی را بازی می‌کنند که کشف غافلگیرکننده‌ای از دل خاک بیرون می‌کشند.

فیلم داستانی در سال‌های جنگ جهانی دوم در مورد یک بیوه‌ی ثروتمند با بازی «کری مالیگن» روایت می‌کند که باستان‌شناسی آماتور با بازی «رالف فاینز» را استخدام می‌کند تا در زمین او کاوش کند. در حین این حفاری، به چیزی برمی‌خورند که زندگی‌شان برای همیشه تغییر می‌کند.

درام-تاریخی-The-Dig" target="_blank" rel="noopener noreferrer">اولین تصاویر از «کری مالیگان»، «رالف فاینز» و «لیلی جیمز» در درام تاریخی The Dig

دیگر بازیگران فیلم «لیلی جیمز» بازیگر «ربکا» (Rebbeca) فیلم تاریخی دیگر نت‌فلیکس که به‌تازگی عرضه شده، «بن چاپلین»، «کن اسکات»، «آرچی بارنز» و «مونیکا دولان» خواهند بود. «حفاری» بر اساس کتابی نوشته‌ی «جان پرستون» اقتباس شده که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. نگارش فیلمنامه به «مویرا بافینی» نویسنده‌ی «جین ایر» (Jane Eyre) به کارگردانی «کری فوکوناگا» سپرده شده است.

«سایمن استون» در سال ۲۰۱۵ فیلم بلند «دختر» (The Daughter) را ساخته است. فیلم «حفاری» او ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و ۲۹ ژانویه (۱۰ دی ماه ۱۳۹۹) در نت‌فلیکس پخش خواهد شد تا به این ترتیب جواز رقابت برای اسکار را کسب کند. نت‌فلیکس امسال فیلم‌های مدعی اسکار بسیاری از جمله «منک» (Mank) که امروز جمعه منتشر شده، «تکه‌های یک زن» (Pieces of a Woman)، «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) و بسیاری دیگر را پخش کرده و یا خواهد کرد.

مالیگن امسال فیلم «زن جوان آینده‌دار» (Promising Young Woman) را نیز روی پرده خواهد داشت. استودیوی فکوس فیوچرز این کمدی تلخ تحسین‌شده را ۲۵ دسامبر اکران می‌کند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید