news-background
news-background

تریلر فیلم « The 15:17 to Paris» به کارگردانی کلینت ایستوود

کمپانی برادران وارنر و شرکت «Village Roadshow» اولین تریلر فیلم جدید کلینت ایستوود یعنی فیلم «The 15:17 to Paris» را منتشر کردند. این فیلم در تاریخ 9 فوریه 2018 روی پرده سینماها به اکران در می آید. این فیلم داستان واقعی سه سرباز آمریکایی است که با اقدامات شجاعانه‌ی خود مانع از وقوع حوادثی در قطاری سریع‌السیر می‌شوند.

ماجرای واقعی از این قرار بود که در غروب روز 21 آگوست سال 2015، زمانی که جهان در سکوت خیره کننده ای فرو رفته بود، رسانه ها گزارش دادند که قطار تالیس 9364 به مقصد پاریس مورد حمله تروریستی قرار گرفته، که این حمله توسط سه سرباز جوان آمریکایی که برای گردش به اروپا رفته بودند متوقف شد. فیلم «The 15:17 to Paris». این فیلم ماجرای زندگی این سه سرباز جوان از ابتدای سختی ها و کشمکش های دوران کودکی تا پیدا کردن جای پایی محکم در زندگی است، با مجموعه ای از حوادثی که منجر به این واقعه‌ی تروریستی می‌شود. با وجود رنج و سختی های به وجود آمده در زندگی، دوستی میان این سه نفر هرگز متزلزل نمی شود، در انتها دوستی میان این سه سرباز به بزرگترین سلاحی تبدیل شد که بتوانند جان بیش از ۵۰۰ نفر از مسافران این قطار را نجات دهند.

این سه قهرمان متشکل از «Alek Skarlatos»، عضو گارد ملی ایالت ارگان، «Spencer Stone»، خلبان نیروی هوایی ارتش ایالات متحده آمریکا و «Anthony Sadler» است، که در این فیلم نقش خود را ایفا می کنند. در کنار این بازیگران جینا فیشر بازیگر فیلم «Hall Pass» و سریال «The Office»، جودی گریر بازیگر فیلم «War for the Planet of the Apes» و ری کوراسانی بازیگر سریال جدید «The Long Road Home» نیز حضور دارند. پاول مایک ویلیامز در نقش  آنتونی جوان، مکس ایووتین و باریس قیصر به ترتیپ در نقش کودکی های الکس، کول ایشن‌برگر و ویلیام جنینگز در نقش کودکی های اسپنسر استون ایفای نقش کرده اند.

این فیلم توسط کلینت ایستوود کارگردان فیلم های «American Sniper» و «Sully» کارگردانی می شود. و فیلم نامه این فیلم توسط دوروتی بیلسکال بر اساس کتابی با عنوان «قطار ۱۵:۱۷ دقیقه به پاریس: داستان واقعی یک تروریست، یک قطار و سه قهرمان آمریکایی» به نویسندگی آنتونی سدلر، الکس اسکارلاتوس، اسپنسر استون و جفری ای. استرن نوشته شده است. لینت ایستوود به همراه تیم مور، کریستینا ریورا و جسیکا مِیِر، تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. مدیر تولید اجرایی این فیلم نیز بروس برمن است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۱۵

دیدنش خالی از لطف نیست

نمایش اسپویل
۲۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۳۳

با لاخره یه حرکتی زد عالی

نمایش اسپویل