news-background
news-background

تریلر فیلم Colette با حضور «کیرا نایتلی» منتشر شد

کمپانی «Bleecker Street» تریلر جدیدی از فیلم درام «Colette»، که بر اساس داستانی واقعی است، منتشر کرده است. این فیلم در اوایل سال جاری در جشنواره ساندنس عرضه شد، و نقد‎های آن جار و جنجال زیادی به راه انداخت. فیلم «Colette» در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو نیز اکران شد.

«واش وستمورلند» کارگردان فیلم «Still Alice» کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. «کیرا نایتلی» در نقش «گابریل سایدونی کولت» حضور خواهد داشت. زنی باهوش که بعد از ازدواج با نویسنده‎ای موفق به نام ویلی با بازی «دومینیک وست» از روستا‎های فرانسه به پاریس پرشکوه نقل مکان ‎می‎کند. سپس «ویلی»، «کولت» را متقاعد می‎کند به نام شخص دیگری برای او کتابی بنویسد، و رمان نیمه اتوبیوگرافیک «کولت» سر و صدای زیادی به پا می‎کند. اما این موفقیت، رابطه «کولت» و زندگی او را پیچیده می‎کند. مخصوصا هنگامی که قوانین جنسیتی، مسائل جنسی و محدودیت های اجتماعی زیر سوال می‎رود.

این فیلم عالی به نظر می‎رسد، و تریلر فیلم یک پالس واقعاً فوق العاده ایجاد می‎کند، که باعث می‎شود شما را برای دیدن فیلم قانع کند و بخواهید هر چه زودتر این فیلم را ببینید.  «ریچارد گلتزر»، «ربه‌کا لنکوویچ» و «واش وستمورلند» نویسندگی این فیلم را بر عهده داستند. در کنار «کیرا نایتلی» شاهد حضور بازیگرانی از جمله «فیونا شو»، «النور تاملینسون»، «Robert Pugh» و «Denise Gough» در این فیلم هستیم.

خلاصه‎ی رسمی منتشر شده برای فیلم «Colette»:

«گابریل سایدونی کولت» پس از ازدواج با یک نویسنده موفق پاریسی که به طور مستعار با عنوان «ویلی» شناخته می شود، از خانه دوران کودکی‎اش در یکی از روستاهای فرانسه به پاریس نقل مکان می‎کند. پس از آنکه «ویلی»، «کولت» را متقاعد می‎کند به نام شخص دیگری برای او کتابی بنویسد، او رمانی نیمه اتوبیوگرافیک در مورد دختری بی‎پروا و شوخ به نام «Claudine» می‎نویسد. این کتاب بسیار پرفروش می‎شود و به انقلابی فرهنگی تبدیل می‎شود. پس از این موفقیت، «ویلی» و «کولت» در پاریس به موضوع بحث تبدیل می‎شوند و ماجراجویی‎های آن‎ها الهام بخش ادامه‎ی رمان «Claudine» می‎شود. مبارزه «کولت» برای مالکیت اثر خود و نقش‎های جنسیتی، او را به سمت غلبه بر محدودیت های اجتماعی، انقلابی در ادبیات و مد و آزادی در بیان جنسی هدایت می کند.

 

دانلود و تماشای آنلاین تریلر Colette 2018

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید