news-background
news-background

تریلر فیلم Chaos Walking درز کرد؛ «تام هالند» مقصر است؟

روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی درز کرد که گفته می‌شد تریلر فیلم پرحاشیه‌ی «آشوب مدام» (دانلود فیلم Chaos Walking با لینک مستقیم) با بازی «تام هالند» و «دیزی ریدلی» است. بعضی نشریات گزارش دادند که هالند به اشتباه این ویدیو که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست را منتشر کرده، اما این ادعا تا این لحظه تأیید نشده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلمبرداری این فیلم علمی-تخیلی به کارگردانی «داگ لایمن» در سال ۲۰۱۷ به پایان رسید اما از آن زمان تاکنون فیلم با موانع زیادی برای انتشار روبرو شده است. با واکنش منفی مخاطبین در اکران‌های آزمایشی، استودیوی لاینزگیت دستور فیلمبرداری مجدد بعضی از صحنه‌های فیلم را صادر کرد، اما این صحنه‌ها تا آوریل گذشته تولید نشدند چرا که هالند و ریدلی در فیلم‌های دیگری مشغول بازی بودند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

 

زمان اکران فیلم Chaos Walking

 

«فید آلوارز» بدون نظارت لایمن صحنه‌های جدید را فیلمبرداری کرد و ۱۵ میلیون دلار دیگر به بودجه‌ی فیلم اضافه شد. لاینزگیت در حال حاضر ۲۲ ژانویه ۲۰۲۱ را برای اکران فیلم در نظر گرفته است. تریلر درز شده شباهت چندانی به یک شاهکار علمی-تخیلی ندارد اما جزئیات زیادی در مورد آن فاش می‌کند.

دیگر بازیگران این فیلم «نیک جوناس»، «مدس میکلسن»، «کرت ساتر»، «دیوی اویلوو»، «دیمین بشیر»، و «سینتیا اریوو» خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید