news-background
news-background

تریلر فیلم کوتاه The Staggering Girl «لوکا گوادانینیو» با بازی «جولین مور»

کارگردان فیلم «مرا به نام خود بخوان» در فیلم کوتاهی با سه ستاره‌ی هالیوود همکاری کرده است.

شبکه‌ی MUBI اولین تریلر فیلم کوتاه و اسرارآمیز «لوکا گوادانینو» با بازی «جولین مور» را منتشر کرد. این فیلم که «دختر بهت‌زده» (دانلود فیلم The Staggering Girl با لینک مستقیم) منتشر شده و اواسط ماه فوریه عرضه می‌شود و علاوه بر مور بازیگرانی شناخته‌شده از جمله «کایل مک‌لچلان»، «میا گوث»، «کیکی لین» و «آلبا رورواچر» در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه‌ی داستان این فیلم آمده است: «فرانچسکا دختر رنج‌کشیده‌ی «سوفیا مورتی» نقاش آلمانی است که گرفتار نابینایی می‌شود. فرانچسکا با شنیدن اعترافات یک غریبه به زادگاه خود در ایتالیا بازمی‌گردد تا مادرش را برای سفر به نیویورک مجاب کند. وقتی که دختر با مادر دیدار می‌کند، خاطرات به فرانچسکا هجوم می‌آورند.»

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم ۳۵ دقیقه‌ای «دختر بهت‌زده» سال گذشته در جشنواره‌ی فیلم کن به نمایش درآمد و به سرعت توسط MUBI خریداری شد. برای این فیلم «ریوئیچی ساکاموتو» برنده‌ی اسکار آهنگسازی کرده است. «پیرپائولو پیچولی» استایلیست ایتالیایی تهیه‌کننده‌ی فیلم است و رد پای او در تریلر فیلم به وضوح دیده می‌شود. «سیومپو موکدیپرام» تایلندی نیز که در دو فیلم «مرا به نام خود بخوان» و «سوسپیریا» با گوادانینو همکاری کرده، در اینجا فیلمبردار است.

«دختر بهت‌زده» ۱۵ فوریه (۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۸) از MUBI پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید