news-background
news-background

تریلر «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» با صداپیشگی «کریس پرت»

«فیلم لگو» (The Lego Movie) پس از اسپین‌آف‌های «بتمن» و «نینجاگو»، سرانجام در سال ۲۰۱۹ صاحب یک دنباله درخور می‌شود. «فیلم لگو» به محض اکران در سال ۲۰۱۴ به یک انیمیشن خانوادگی کلاسیک تبدیل شد و برادران وارنر به فاصله چهار سال از آن زمان قسمت دوم فیلم را عرضه می‌کند تا ماجراجویی‌های «امت بریکوسکی» به دنبال «فیلم بتمن لگو» و «فیلم نینجاگو لگو» سال آینده ادامه یابد.

وقایع «فیلم لگو ۲: قسمت دوم» (The Lego Movie 2: The Second Part) حول محور دزدیده شدن شخصیت «وایلداستایل» با صداپیشگی «الیزابت بنکس»، «بتمن» با صداپیشگی «ویل آرنت» و سایرین می‌چرخد. به دنبال این ماجرا «امت» با صداپیشگی «کریس پرت» به فضا سفر می‌کند تا دوستانش را از دست بیگانگان نجات دهد. «چنینگ تیتوم»، «جونا هیل»، و «تیفانی هدیش» دیگر عوامل این انیمیشن هستند.

«مایک میچل» که انیمیشن‌هایی نظیر «ترول‌ها» و «شرک» را در کارنامه دارد، این دنباله را کارگردانی می‌کند. زوج «فیل لرد» و «کریس میلر» که «فیلم لگو» را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کردند، به مانند قسمت اول نویسندگی این قسمت را با همکاری «میشل مورگان» و «رافائل باب-وکسبرگ» را برعهده گرفته‌اند.

«فیلم لگو ۲» در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ در آمریکای شمالی اکران می‌شود.

 

دانلود و تماشای آنلاین تریلر The Lego Movie 2: The Second Part 2019 با لینک مستقیم

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید