news-background
news-background

تریلر فصل چهارم Money Heist منتشر شد

فصل چهارم سریال «سرقت پول» (دانلود سریال Money Heist با لینک مستقیم) کمتر از یک ماه دیگر از نت‌فلیکس پخش خواهد شد. این سریال اسپانیایی اکشن یکی از پربیننده‌ترین عناوین شبکه است که به تازگی تریلر جدیدی از آن عرضه شده. تولید فصل چهارم حتی پیش از روی ایر رفتن فصل سوم از نت‌فلیکس چراغ سبز دریافت کرد و «الکس پینا» نویسنده و شورانر سریال قراردادی با شبکه به امضاء رساند. بنابراین انتظار می‌رود پروژه‌های بسیار بیشتری از او در نت‌فلیکس پخش شود. دو فصل اول «سرقت پول» از شبکه‌ی Antenna 3 اسپانیا روی ایر رفت و سپس فصل سوم آن به توسط نت‌فلیکس خریداری و تابستان سال ۲۰۱۹ منتشر شد. تاکنون ۳۴ میلیون بیننده سریال‌ را به تماشا نشسته‌اند. فصل چهارم درست از جایی آغاز می‌شود که فصل سوم به پایان رسیده بود: نیروبی برای حفظ جان خود می‌جنگد، لیسبون دستگیر شده و پروفسور در حال فرار است. اما به نظر می‌رسد که یکی از نگهبانان بانک موفق به فرار و غیرفعال‌سازی دوربین‌های پروفسور شده باشد.

تازه‌ترین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اما شاید غافلگیرکننده‌ترین نمایش تریلر برلین باشد که صحیح و سالم به نظر می‌آید. هنوز معلوم نیست که این نما یک فلش‌بک است یا او در واقع از تیراندازی‌های پایان فصل دوم نجات یافته. در نمای پایانی تریلر نیز پالرمو و پروفسور دیده می‌شوند. او می‌گوید: «این فرا تر از یک سرقت است. تو این را خوب می‌دانی.» صفحه‌ی اینستاگرام سریال روز چهارشنبه اعلام کرده بود که تریلر فصل چهارم پنجشنبه ۵ مارس منتشر خواهد شد.

فصل سوم «سرقت پول» بنابر گزارش ورایتی رکوردشکنی کرد و یک هفته پس از انتشار به پربیننده‌ترین سریال غیرانگلیسی زبان شبکه تبدیل شد. علاوه بر این، فصل سوم پربیننده‌ترین عنوان سینمایی یا تلویزیونی در میان تمامی عناوین در کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا، آرژانتین، برزیل، شیلی، و بسیاری دیگر شد. این سریال در حال حاضر پس از «چیزهای عجیب» (Stranger Things) و «آکادمی آمبرلا» (Umbrella Academy) سومین سریال پربیننده‌ی اریجینال نت‌فلیکس است. فصل چهارم «سرقت پول» ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹) پخش می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۵۶

شدیدا منتظرییییمم

نمایش اسپویل
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۲۰:۵۱

این فصل میترکونه

نمایش اسپویل