news-background
news-background

تریلر فصل دوم سریال The Boys دقایقی پس از انتشار حذف شد

آمازون اولین تریلر فصل دوم سریال «پسران» (The Boys) را با حضور مجدد «کارل اوربان» در نقش «بیلی بوچر» منتشر کرد. چهره‌های آشنای فصل اول نیز شامل «جک کوید»، «لز آلونسو»، «آنتونی استار»، «کارن فوکوهارا»، «تومر کاپون»، «چیس کرافورد»، «ارین موریارتی»، «دامینیک مک‌الیوت» و «جسی تی. آشر» می‌شوند و همگی برای بازی در فصل دوم این سریال که از رمان مصور «گرث انیس» توسط «سث روگن» و «ایوان گلدبرگ» اقتباس شده باز می‌گردند.

آگست گذشته روگن و گلدبرگ اعلام کردند که کات‌های ابتدایی اپیزود اول فصل دوم را دیده‌اند. گلدبرگ وعده داده بود: فصل دوم قطعاً بهتر از فصل اول خواهد بود و این پیشرفت به سرعت قابل مشاهده است. بزرگ‌تر است. تمامی بازیگران کارشان را بلدند.» روگن افزوده بود: «آن‌ها منابع بیشتری برای فصل دوم در اختیار دارند و شخصیت‌های بیشتری اضافه می‌کنند. مقیاس سریال با ادامه یافتن آن گسترش پیدا می‌کند.»

«پسران» یکی از بهترین سریال‌های جدید سال ۲۰۱۹ بود اما انتظارات از فصل دوم بالا رفته و سازندگان کار ساده‌ای پیش رو ندارند. از تریلر جدید پیداست که اپیزودهای جدید حتی خون‌بارتر از پیش از آب درآمده‌اند و تعلیق بیشتر شده. این تریلر که روز گذشته توسط آمازون رونمایی شد به فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار حذف شد و اکنون در یوتیوب اثری از آن نیست. اما این ویدیو در فضای مجازی منتشر شده و در ادامه قابل مشاهده است.

علت حذف شدن ویدیو توسط آمازون هنوز مشخص نیست. ممکن است تریلر نیازمند اصلاح بوده اما به نظر نمی‌رسد که اشکالی در آن وجود داشته باشد. دیالوگی در این ویدیو بیان نمی‌شود و تنها حاوی چند صحنه‌ی خشن است. «جیانکارلو اسپوزیتو» نیز در فصل جدید بازگشته و به نظر نقش پررنگ‌تری در ادامه‌ی داستان داشته باشد.

فصل دوم «پسران» در سال ۲۰۲۰ از آمازون پخش می‌شود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۰۳:۳۰

The only Superhero movie/series worth watching. About time to end all that Marvel nonesence.

نمایش اسپویل