news-background
news-background

تریلر فصل دوم See: ورود «جیسون موموآ» و «دیو باتیستا» به میدان نبرد

اپل تی‌وی+ تریلر جدیدی برای فصل دوم سریال پسا-آخرالزمانی «دیدن» (See) که یکی از عناوین پرچم‌دار شبکه است رونمایی کرد. این سریال به تهیه‌کنندگی «فرانسیس لارنس» (Hunger Games)، داستانی روایت می‌کند که صدها سال پس از نابینا شدن بشر روی می‌دهد. تولید فصل دوم و سوم این سریال به فاصله نه‌چندان دوری از پخش فصل اول تأیید شد.

«جیسون موموآ» ستاره‌ «بازی تاج‌وتخت» و «آکوامن» در نقش «بابا واس» بازی می‌کند، پدر نوزادهای دوقلویی که توان دیدن دارند. او باید از قبیله‌اش در مقابل ملکه‌ای که می‌خواهد دوقلوها را از بین ببرد محافظت کند. در فصل اول سریال، «آلفری وودارد» در نقش «پاریس»، رهبر «بابا واس» ظاهر شد. «سیلویا هوکس»، «نستا کوپر»، «آرچی مدکو»، «یادیرا گوئورا-پریپ»، «هرا هیلمار» و «کریستین کامارگو» دیگر بازیگران اپیزودهای ابتدایی «دیدن» بودند. پیش‌تر گزارش شده بود که «دیو باتیستا» در فصل دوم نقش‌آفرینی خواهد کرد.

نویسندگی «دیدن» به «استیون نایت» سپرده شد و کارگردانی آن به «فرانسیس لارنس». طبق اعلام اپل، بعضی از بازیگران سریال نابینا یا کم‌بینا بوده‌اند. «جاناتان تروپر» به عنوان شورانر فصل جدید انتخاب شده که در کنار نایت، لارنس و «پیتر چرنین» از تهیه‌کنندگان اجرایی هم خواهد بود.

فصل دوم «دیدن» ۲۷ آگست تنها از طریق اپل تی‌وی‌+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید