news-background
news-background

تریلر فصل دوم His Dark Materials: زمان پخش سریال فانتزی شبکه HBO مشخص شد

«ترنس استمپ» و «سایمون کربی» به فصل دوم اقتباس اچ‌بی‌او از رمان فانتزی و نوجوانانه‌ی «فیلیپ پولمن» پیوسته‌اند.

 

انتظار تقریباً به پایان رسیده و تا چند هفته‌ی آینده شبکه‌ی HBO فصل دوم سریال فانتزی «نیروی اهریمنی او» (دانلود سریال His Dark Materials با لینک مستقیم) را روی ایر می‌برد. این شبکه امروز جمعه (۲۸ آگست) از اولین تریلر سریال رونمایی کرد و تاریخ پخش آن به همین واسطه فاش شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فصل دوم در حالی آغاز خواهد شد که «لرد ازری‌یل» پلی به دنیایی جدید باز کرده و «لایرا» پریشان از مرگ بهترین دوستش، به دنبال ازری‌یل به سرزمین‌های ناشناخته قدمی می‌گذارد. او در شهری متروک و مرموز با «ویل» برخورد می‌کند، پسری از دنیای ما که او هم از گذشته‌ای دردناک می‌گریزد. لایرا و ویل متوجه می‌شوند که سرنوشت‌شان این است که ویل با پدرش ملاقات کند. در همین حین، خانم کولتر در جستجوی لایرا است، و می‌خواهد به هر قیمتی که شده او را به خانه بازگرداند.

بازیگران ثابت فصل دوم «دفنی کین»، «روث ویلسون»، «امیر ویلسون»، «آریون باکاری»، «اندرو اسکات»، «ویل کین»، و «لین مانوئل میراندا» خواهند بود و «ترنس استمپ»، «جید آنوکا» و «سایمون کربی» به آن‌ها می‌پیوندند.

فصل اول «نیروی اهریمنی او» از وقایع رمان «قطب‌نمای طلایی» (The Golden Compass) اولین کتاب پولمن در مجموعه‌ی کتاب‌های «نیروی اهریمنی او» اقتباس شد. هرچند سه‌گانه‌ی ادبی پولمن برای مخاطبین نوجوان بازاریابی شد اما آثار او مملو از مضامینی چون فلسفه و الهیات است.

این دومین تریلری است که اچ‌بی‌او برای فصل دوم سریال منتشر می‌کند. این شبکه در ماه ژوئیه تریلر دیگری برای این فصل عرضه کرده بود اما در آن تنها نگاهی اجمالی به شخصیت‌ها انداخته شد.

فصل اول «نیروی اهریمنی او»‌ با استقبال منتقدین همراه بود و آن‌ها سریال را «امیدوارکننده اما ناکامل» خواندند. منتقدین تأکید کردند که اقتباس از این رمان‌ها در مدیوم تلویزیون بسیار دشوار است.

هرچند بخش زیادی از فصل دوم پیش از پاندمی ویروس کرونا فیلمبرداری شد، اما ضبط اپیزودی که بر روی شخصیت «لرد ازری‌یل» با بازی «جیمز مک‌آووی» تمرکز می‌کرد به زمان دیگری موکول شد. فصل دوم سریال در قالب هفت اپیزود ساخته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید